Kampanie i Promocje

Cisowianka Perlage dostrzeżona przez światowych ekspertów brandingu

Środa, 09 czerwca 2010
Cisowianka Perlage z wizerunkiem Fryderyka Chopina zwróciła uwagę jednego z największych światowych wortali poświęconych brandingowi i wzornictwu. POPSOP.COM opisuje pomysł polskiego producenta wód mineralnych na stworzenie specjalnej etykiety dedykowanej obchodom Roku Chopinowskiego. W komunikacje pada nazwisko twórcy projektu - polskiego artysty grafika Andrzeja Pągowskiego.

Cisowianka Perlage ze specjalną etykietą trafiła do sprzedaży w marcu tego roku. Specjalna edycja wody mineralnej to nowatorski pomysł na propagowanie Roku Chopinowskiego, którego ideą jest, aby osobowość, talent oraz muzyka Chopina dotarły nie tylko do melomanów. W ten sposób Cisowianka chce uczcić rocznicę urodzin wielkiego muzyka i przez cały rok przypominać o jego twórczości. Jedną z głównych przesłanek Roku Chopinowskiego jest również promocja Polski w świecie.

Nie bez przyczyny wizerunek muzyka został zamieszczony właśnie na butelce Cisowianki Perlage. Elegancka butelka 0,7, a także unikalna metoda nasycania naturalnym dwutlenkiem węgla sprawia, że jest to produkt, który może z powodzeniem stać się wizytówką Polski w świecie. Nowa Cisowianka zwróciła już uwagę nie tylko portalu POPSOP.COM. To także jedyna polska woda, która znalazła się wśród najlepszych wód świata na portalu FineWaters.com redagowanym przez znanego sommeliera wody Michael'a Maschę. Cisowianka Perlage ma także na swoim koncie prestiżową nagrodę Superior Taste przyznawaną przez Międzynarodowy Instytut Jakości i Smaku z Belgii.

Wortal POPSOP.COM tworzy 23 światowej sławy ekspertów brandingu. Każdego miesiąca portal odwiedza ponad 100 tys. osób. Cisowianka to do tej pory jedyna polska marka, której działania wzbudziły zainteresowanie twórców portalu.

(Maja Święcka) 

tagi: Cisowianka ,