POLOmarket konsekwentnie realizuje długoterminowe cele w zakresie cyfrowej transformacji swojego biznesu, rozwijając mobilną odsłonę programu lojalnościowego w postaci aplikacji „POLOmarket – mój ulubiony” uruchomionej w 2019 roku. Nowy mechanizm jest najważniejszą zmianą wprowadzoną od czasu wdrożenia przez POLOmarket modułu Click&Collect wraz z płatnościami online w 2020 roku. Warto także dodać, że aplikacja POLOmarketu cieszy się obecnie jedną z najwyższych ocen użytkowników spośród sieci FMCG na polskim rynku.
– Frikasy są milowym krokiem w rozwoju naszego programu lojalnościowego i z punktu widzenia strategii w obszarze transformacji cyfrowej całego naszego biznesu – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów w POLOmarkecie. – Zależy nam jednocześnie na podkreśleniu jakości produktów spożywczych, zwłaszcza produktów świeżych oraz unikalnych produktów private brands dostępnych w naszej ofercie – dodaje Jarosław Brudnicki.
– Frikasy to nowy program punktowy niezależny od już dostępnych w aplikacji funkcjonalności, będący odpowiedzią na ewoluujący rynek mobilnych rozwiązań lojalnościowych – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu sieci POLOmarket. – Od początku traktujemy aplikację nie tylko jako mobilną odsłonę programu lojalnościowego, ale także jako narzędzie zawierające wiele przydatnych funkcjonalności, jak między innymi listy zakupowe, bazę wiedzy o produktach, historię transakcji – wirtualne paragony, skaner cen, czy e-sklep. Tak więc aplikacja stanowi dla nas hub marketingowy, który poza ww. narzędziami jest także bardzo istotnym kanałem komunikacji z klientami oraz źródłem informacji o ich potrzebach zakupowych – dodaje Krzysztof Szultka.
Mechanizm Frikasów jest prosty. Za każde 1 zł wydane na zakupy z użyciem POLOkarty w aplikacji, do wirtualnego portfela nalicza się 7 Frikasów. Frikasy nie naliczają się jedynie w przypadku zakupu alkoholu, wyrobów tytoniowych, opłacania rachunków oraz preparatów do karmienia początkowego. Dodatkowe Frikasy można także otrzymać w zamian za zakup specjalnie oznaczonych produktów.
Ilość Frikasów jest widoczna na bieżąco na specjalnym liczniku na stronie głównej w aplikacji i po każdych zakupach jest ona aktualizowana. Po zdobyciu określonej liczby wirtualnych punktów, klient może aktywować kupony rabatowe umożliwiające zakup wybranych w danym tygodniu produktów z atrakcyjnym rabatem. W każdym tygodniu w trakcie trwania akcji lista produktów dających dodatkowe punkty i tych, które można kupić taniej z użyciem Frikasów, będzie inna.
Frikasy promuje kampania 360° realizowana we współpracy z agencją JUST we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, digitalu i SoMe, outdorze, oraz w nośnikach drukowanych.
tagi: POLOmarket , aplikacja , technika , technologia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...