Z rynku FMCG

Carrefour rozszerza ofertę zrównoważonej żywności w swoich sklepach

Poniedziałek, 04 grudnia 2023
Carrefour Polska rozwija ofertę żywności wytwarzanej w zgodzie z zasadami rolnictwa zrównoważonego. Do sklepów trafiła właśnie wołowina pod marką Jakość z Natury, dostępną w tej sieci na wyłączność. Gama ta wyróżnia się niepowtarzalnym smakiem i pełną identyfikowalnością “od pola do talerza”, produkcją z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz długotrwałym partnerstwem z dostawcami.
Dostawcą nowego produktu - wołowiny Jakość z Natury, są Zakłady Mięsne Zakrzewscy, a mięso pochodzi z hodowli gospodarstwa rodziny Świderskich z województwa warmińsko-mazurskiego. To właśnie na tych terenach hodowane są krowy 100% rasy Limousine, z której pozyskiwana jest wołowina. Nowe produkty dostępną będą w sprzedaży w większości hipermarketów i w wybranych supermarketach Carrefour. Klienci będą mieli do dyspozycji 25 produktów z mięsa wołowego. Produkty te charakteryzuje chów bez antybiotyków, żywienie paszą nie zawierającą GMO i soi oraz w 100% polskie pochodzenie.

- Carrefour od 2018 roku realizuje w Polsce strategię transformacji żywieniowej. Jednym z jej głównych celów jest zachęcenie klientów do zmiany stylu odżywiania. Widzimy, że coraz więcej z nich chce to zrobić - chcą odżywiać się zdrowiej, ale także w sposób bardziej zrównoważony i przyjazny dla naszej planety. Odpowiedzią na te potrzeby jest właśnie marka “Jakość z Natury”, która dostępna jest w naszej sieci na wyłączność - mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Produktów Świeżych i Dużej Konsumpcji w Carrefour Polska. Każdy z produktów „Jakość z Natury” przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli prowadzonych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Ponadto, produkty z tej gamy powstają we współpracy z małymi i średnimi producentami żywności, bez sztucznych konserwantów, GMO i z pełnym poszanowaniem środowiska naturalnego oraz dobrostanu zwierząt. To marka, która w 100% oddaje ducha obecnych czasów, w których poszukujemy zrównoważonej żywności, pozytywnie wpływającej na nasze zdrowie i samopoczucie - dodaje Krzysztof Dobczyński.

Produkty z logo Jakość z Natury to owoc ponad 25-letniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami. Opiera się ona na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów, dzięki czemu mogą oni z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Na każdym etapie ścisłej kontroli podlega zarówno proces powstawania produktów, jak też gleba, woda czy pasze. Stąd najwyższa jakość oferty, która trafia do klientów. Istotnym elementem DNA marki jest także poszanowanie środowiska naturalnego oraz dobrostanu zwierząt. Aktualnie gamę produktów Jakość z Natury Carrefour stanowi 40 linii i 160 produktów pochodzących od blisko 70 producentów.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe


tagi: Carrefour , zrównoważona żywności , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,