Pierwsza charakterystyczna zielono-czerwona jadłodzielnia, będąca efektem współpracy marki Cukier Królewski z Fundacją Weź Pomóż, pojawiła się 23 listopada we Wrocławiu. Wspólne działania stanowią kontynuację zainaugurowanej w ubiegłym roku kampanii „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”, w ramach której „Królewski” zachęca do niemarnowania żywności. Działania dotychczas prowadzone były głównie w social mediach marki oraz jej ambasadorek – Aleksandry Tatki, Sylwii Dróżdż i Moniki Moleckiej. Z myślą o internautach powstała także dedykowana zakładka na oficjalnej stronie Cukru Królewskiego z gotowymi rozwiązaniami i przepisami w duchu less waste.
Aktualnie kampania została rozwinięta o świąteczną akcję „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”. Ideą przedsięwzięcia jest uruchomienie w wybranych miastach Polski południowej jadłodzielni, które z jednej strony będą przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, a z drugiej stanowić realne wsparcie dla potrzebujących.
Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne? Tego dowiemy się 7 grudnia o godz. 18:30 dołączając do live’a Oli (@olatatka_) i Moniki (@pysznieczyprzepysznie) na Instagramie Cukru Królewskiego (@cukierkrolewski). Natomiast już teraz wiadomo, że może być ich nawet 5. O tym, czy tak się stanie, zadecyduje liczba internautów biorąca udział w grudniowej transmisji.
tagi: Cukier Królewski , lodówki społeczne , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...