Pierwsza charakterystyczna zielono-czerwona jadłodzielnia, będąca efektem współpracy marki Cukier Królewski z Fundacją Weź Pomóż, pojawiła się 23 listopada we Wrocławiu. Wspólne działania stanowią kontynuację zainaugurowanej w ubiegłym roku kampanii „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”, w ramach której „Królewski” zachęca do niemarnowania żywności. Działania dotychczas prowadzone były głównie w social mediach marki oraz jej ambasadorek – Aleksandry Tatki, Sylwii Dróżdż i Moniki Moleckiej. Z myślą o internautach powstała także dedykowana zakładka na oficjalnej stronie Cukru Królewskiego z gotowymi rozwiązaniami i przepisami w duchu less waste.
Aktualnie kampania została rozwinięta o świąteczną akcję „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”. Ideą przedsięwzięcia jest uruchomienie w wybranych miastach Polski południowej jadłodzielni, które z jednej strony będą przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, a z drugiej stanowić realne wsparcie dla potrzebujących.
Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne? Tego dowiemy się 7 grudnia o godz. 18:30 dołączając do live’a Oli (@olatatka_) i Moniki (@pysznieczyprzepysznie) na Instagramie Cukru Królewskiego (@cukierkrolewski). Natomiast już teraz wiadomo, że może być ich nawet 5. O tym, czy tak się stanie, zadecyduje liczba internautów biorąca udział w grudniowej transmisji.
tagi: Cukier Królewski , lodówki społeczne , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...