Pierwsza charakterystyczna zielono-czerwona jadłodzielnia, będąca efektem współpracy marki Cukier Królewski z Fundacją Weź Pomóż, pojawiła się 23 listopada we Wrocławiu. Wspólne działania stanowią kontynuację zainaugurowanej w ubiegłym roku kampanii „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”, w ramach której „Królewski” zachęca do niemarnowania żywności. Działania dotychczas prowadzone były głównie w social mediach marki oraz jej ambasadorek – Aleksandry Tatki, Sylwii Dróżdż i Moniki Moleckiej. Z myślą o internautach powstała także dedykowana zakładka na oficjalnej stronie Cukru Królewskiego z gotowymi rozwiązaniami i przepisami w duchu less waste.
Aktualnie kampania została rozwinięta o świąteczną akcję „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”. Ideą przedsięwzięcia jest uruchomienie w wybranych miastach Polski południowej jadłodzielni, które z jednej strony będą przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, a z drugiej stanowić realne wsparcie dla potrzebujących.
Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne? Tego dowiemy się 7 grudnia o godz. 18:30 dołączając do live’a Oli (@olatatka_) i Moniki (@pysznieczyprzepysznie) na Instagramie Cukru Królewskiego (@cukierkrolewski). Natomiast już teraz wiadomo, że może być ich nawet 5. O tym, czy tak się stanie, zadecyduje liczba internautów biorąca udział w grudniowej transmisji.
tagi: Cukier Królewski , lodówki społeczne , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol została uhonorowana Pucharem...
Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci...
Zakład Danone w Bieruniu, jako pierwszy w grupie DANONE na...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...