5 marek Mlekpolu w rankingu najcenniejszych marek w Polsce
Czwartek, 30 listopada 2023
Łaciate, Maślanka Mrągowska, Mlekpol, Rolmlecz i JOGO – to właśnie te marki, będące własnością grajewskiej Spółdzielni Mleczarskiej, znalazły się na liście TOP 200 Najlepszych Marek w Polsce. Zestawienie magazynu „Forbes” uwzględnia wartość finansową krajowych brandów i porównuje, jak cenne są one w danej kategorii.
Łaciate uplasowało się na 32. pozycji, a jego wartość szacowana jest na 488 mln zł. Maślanka Mrągowska zajęła 60. miejsce z wynikiem 215 mln zł. Marka Mlekpol znalazła się natomiast na 71. pozycji z wartością sięgającą 172 mln zł. Miejsce 109. należy do Rolmleczu, wartego 75 mln zł, a stawkę zamyka JOGO, zajmując 200. pozycję z wynikiem14 mln zł.
Istotne jest, że wszystkie marki Mlekpolu poprawiły swoje rezultaty względem 2022 roku, co wskazuje na ich stabilną pozycję rynkową i szerokie perspektywy rozwoju.
– Obecność aż 5 marek Mlekpolu w rankingu „Forbesa” jest rezultatem ciężkiej pracy całej firmy i potwierdzeniem, że nasza strategia, obejmująca rozwój marek, będących spuścizną przyłączanych na przestrzeni lat zakładów, jest właściwym kierunkiem. Produkty Rolmleczu, Maślanki Mrągowskiej czy JOGO są nie tylko tradycyjnie kojarzone z konkretnymi regionami kraju, ale stają się coraz bardziej rozpoznawalne i doceniane przez konsumentów w całej Polsce. To nie tylko powód do dumy, ale i zobowiązanie do utrzymywania wysokich standardów jakości, bezpieczeństwa i innowacyjności. Jesteśmy zmotywowani, aby kontynuować naszą misję odpowiedzialnego biznesu w polskiej branży mleczarskiej z poszanowaniem lokalnych społeczności związanych z produkcją mleka i funkcjonowaniem naszych 14 zakładów – komentuje Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.
Ranking TOP 200 Najlepszych Marek w Polsce opublikowany został już po raz trzeci. Tegoroczna edycja powstała we współpracy magazynu „Forbes” z firmą badawczą Minds & Roses. Do stworzenia tej prestiżowej listy biznesowych liderów użyto specjalnego modelu, biorącego pod uwagę dostępność określonej marki i skojarzenia, jakie ona wywołuje. Dane empiryczne zebrano za pomocą badania przeprowadzonego na grupie 1344 respondentów. W sumie przebadano 314 marek, wybranych według ustalonych wytycznych.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.