- Nie ukrywamy radości z podpisania umowy. Jesteśmy pewni, że wspólnie wypracowana umowa będzie świetnym przykładem partnerskiej współpracy dla całego naszego otoczenia – powiedział Andrzej Skapczyk, Prezes Sertop. - Będziemy wspierać drużynę w ich dążeniu po zdobycie tytułu mistrzowskiego, a nasze logo będzie eksponowane na kaskach i koszulkach zawodników oraz pojawi się na tafli i bandzie lodowiska. Dodatkowo na telebimie będzie wyświetlana nasza reklama. Jednak najważniejszy jest dla nas aspekt społeczny i możliwość zaangażowania się w lokalne wydarzenia. Hokej jest w Tychach bardzo popularną dyscypliną i gromadzi wielu sympatyków i ich rodziny. Taka inwestycja w sport, spotka się z pewnością z pozytywnym odbiorem i zyska na tym wizerunek naszej firmy. Mamy nadzieję, że współpraca z Klubem przyniesie obu stronom owocne korzyści i trzymamy kciuki za GKS Tychy w drodze po mistrzostwo!
Źródło: Sertop
Fot: mat. pasowe
tagi: SERTOP , GKS Tychy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Zgodnie z unijnymi regulacjami znakowanie jaj będzie musiało...
W pierwszym półroczu 2024 roku stwierdzono 17,1 tys...
Według najnowszego badania opinii publicznej, 48,7% Polaków w...
Chcą zwiększenia bezpieczeństwa w kwestii inwestowania w...
Wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace...
60,9% Polaków jest za uporządkowaniem rynku kryptowalutowego...
W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em...
W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych...