Drogeria

Limitowana edycja zimowych mydeł w płynie od marki Luksja. Przytulne aromaty zamknięte w pielęgnacyjnych formułach.

Środa, 29 listopada 2023
Luksja, marka numer 1 w Polskich łazienkach*, postanowiła zadbać o jesienno-zimowy nastrój swoich konsumentów, wprowadzając wyjątkową edycję limitowaną bestsellerowych mydeł w płynie.
Już od listopada na sklepowych półkach możemy spotkać dwa nowe warianty mydeł z serii Luksja CREAMY & SOFT:

- aromatyczne jabłko z cynamonem, doprawione goździkami

oraz

- korzenna pomarańcza ze słodką nutą wanilii.

Oba produkty zawierają 93% składników pochodzenia naturalnego, formuły są wegańskie, a ich pH przyjazne dla skóry.

Te niezwykle kremowe mydła doskonale dbają o czystość naszych dłoni, delikatnie pielęgnują skórę, nie powodują jej wysuszania, co szczególne istotne w trudnym dla dłoni okresie jesienno-zimowym. Produkty zapewniają komfort i miękkość skóry, a dzięki przytulnym zapachom wprowadzają także nastrojową atmosferę, przywodząc na myśl przyjemny czas relaksu z bliskimi, jednocześnie pozostawiają dłonie delikatnie pachnące. Mogą zatem umilać nam aurę nie tylko w okolicach Świąt, lecz przez cały zimowy sezon.

Mydła z edycji limitowanej występują w opakowaniu typu ECO REFILL o pojemności 900 ml, które zawiera 78% mniej plastiku w porównaniu z mydłem w płynie Luksja w opakowaniu z pompką 500 ml.


 *Sarantis za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska Drug), sprzedaż wartościowa (w PLN) i ilościowa (w sztukach), okres skumulowany W01 – W52 2022, kategoria: Mydła Toaletowe oraz Płyny do kąpieli (z wyłączeniem produktów marek własnych sieci detalicznych).



Źródło: SARANTIS POLSKA
Fot: mat. prasowe



tagi: Luksja , mydło w płynie , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,