Wiadomości

Grupa Chorten stawia na rozwój i rozbudowuje centralę

Czwartek, 23 listopada 2023
Dwa lata temu Grupa Chorten przeniosła się do nowej siedziby w Łyskach pod Białymstokiem, gdzie powstało centrum biurowo-magazynowe na jej potrzeby. W tym roku firma obsługująca sklepy detalistów w całej Polsce powiększyła się o kolejne blisko 1000 m kw. powierzchni biurowej, by móc oferować nowe usługi i rozwijać zespół specjalistów.
Ulica Usługowa 2 w Łyskach, to punkt na mapie, gdzie bije serce polskiego handlu – tu bowiem działa centrala Grupy Chorten, która pod swoimi skrzydłami ma już ponad 2500 sklepów partnerskich. W tym miejscu pracują wszystkie strategiczne działy, a także magazyn centralny dostarczający produkty do sklepów z logo drzewa dębu – stad lokalizacja przy drodze krajowej S8. Pod jednym adresem działa także Fundacja „Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”.

Rok 2023 był dla Grupy Chorten niezwykle dynamiczny. Powstały dwie nowe spółki Chorten Południe i Chorten IT - odpowiedzialna za wdrażanie nowych technologii w sklepach i firmie.  Nowy dział retencji wprowadził cykle szkoleń dla właścicieli i menadżerów sklepów, które mają ponosić ich rentowność. Rozpoczęto też prace nad nową aplikacją konsumencką. Te wszystkie procesy wymagają większej przestrzeni biurowej i większego zatrudnienia, firma bowiem regularnie szuka nowych osób i współpracowników do zespołu.

Zarząd Grupy Chorten podjął decyzję o rozbudowie polegającej na postawieniu kolejnego piętra na istniejącym już dwukondygnacyjnym obiekcie. Inwestycja rozpoczęła się latem i właśnie dobiegają końca prace budowlane, a startują prace wykończeniowe. Podobnie jak przy pierwszym etapie, generalnym wykonawcą jest Constrim współpracujący z wieloma podwykonawcami. Na przełomie roku nowe piętro zostanie oddane do użytku.

- Wiemy dokąd idziemy, jak wiele jeszcze możemy, a wręcz musimy zaoferować sklepom partnerskim, by były konkurencyjne, stąd potrzeba inwestycji. Handel nigdy nie stoi w miejscu, a oczekiwania konsumentów rosną. Cały czas rozbudowujemy nasze struktury, by móc jak najlepiej służyć detalistom, więc musimy także mieć przestrzeń na spotkania i do pracy operacyjnej – mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.



Źródło: Grupa Chorten
Fot: mat. prasowe



tagi: Grupa Chorten , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,