Kampanie i Promocje

Święta z przyjemnością. Ruszyła świąteczna kampania marki E.Wedel

Poniedziałek, 20 listopada 2023
Marka E.Wedel niedawno wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio. Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta będą pełne przyjemności.
Podstawą bożonarodzeniowego spotu marki E.Wedel jest urocza i przyjemna dla ucha świąteczna piosenka.

Marka postanowiła odświeżyć znany utwór „Deck the Halls” i zaprezentować jego cover w wedlowskim stylu. W te święta, zamiast oryginalnego refrenu „fa la la la la”, będziemy nucić „Wedel-el-lel-lelel”. Unikalna piosenka stanowi tło świątecznego spotu reklamowego, pełnego ciepła, radości i rodzinnej atmosfery, a kultowe produkty marki, takie jak Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko® czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej, dodają przyjemności świątecznym przygotowaniom.

Wedlowska czekolada i Boże Narodzenie idą ze sobą w parze przy wielu okazjach.

Towarzyszy nam w kuchni – jako idealny produkt do słodkiego gotowania i przyjemnego podjadania. Jako deser w trakcie spotkań w rodzinnym gronie. Doskonale sprawdzi się też w roli słodkiego upominku lub dodatku do prezentu.

Przechwytywanie_4.JPG

Świąteczna kampania E.Wedel realizowana będzie w wielu kanałach: w telewizji, w radio, online, w tym również w social mediach, oraz na wielkich ekranach sieci kin Helios i Cinema City. Za sprawą kampanii DOOH, wizualizacje bożonarodzeniowych produktów marki pojawią się w przestrzeni wielu polskich miast – na przystankach, w centrach handlowych i na wielkoformatowych ekranach.

Portfolio  świątecznych  produktów  E.Wedel  dostępne  jest w sklepach stacjonarnych od początku listopada.

Oprócz tradycyjnych produktów z oferty, w sprzedaży pojawił się także wyjątkowy kalendarz adwentowy, będący efektem kolejnej współpracy marek E.Wedel i OnlyBio. Ten niecodzienny produkt, który umili czas oczekiwania na święta, dostępny jest w sieci sklepów Rossmann oraz na stronie https://onlybio.life.

Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations – agencji Walk PR.



Źródło: E.Wedel
Fot: mat. prasowe


tagi: E.Wedel , świąteczna kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,