Konkursy i loterie

Wystartowała Mikołajkowa Loteria Stokrotki

Piątek, 17 listopada 2023
Stokrotka właśnie rozpoczęła Mikołajkową Loterię. W nowej akcji do wygrania są ponad 2 miliony nagród, w tym osiem kart o wartości 12 000 zł każda na roczne zakupy w sklepach sieci. Zbieranie i odkrywanie zdrapek odbywa się w aplikacji Nasza Stokrotka.
Wziąć udział w Mikołajkowej Loterii Stokrotki można od 16 listopada do 13 grudnia 2023 roku. Aby dołączyć do akcji, należy w wyznaczonym czasie zrobić zakupy w sklepach sieci, korzystając z jej aplikacji. Zdrapki, pod którymi ukryte zostało wiele nagród, można otrzymać i odkryć w Naszej Stokrotce. Klienci, uczestniczący w loterii, mają dostęp do aż trzech rodzajów zdrapek – „Zdrapek za Zakupy”, Extra Zdrapek” i „Zdrapek Codziennych”.

Za każde wydane w sklepach sieci 50 zł, z uwzględnieniem obowiązujących wyłączeń, klienci dostaną jedną „Zdrapkę za Zakupy”. W trakcie jednego dnia można otrzymać ich maksymalnie 10. Za zakup specjalnie oznaczonych produktów, w określonej liczbie można dodatkowo otrzymać „Extra Zdrapkę”. W aplikacji użytkownicy mogą również znaleźć „Zdrapkę Codzienną”. Udostępniana jest ona za wejście do Naszej Stokrotki i pozostaje aktywna do końca tego samego dnia. Pierwszą „Zdrapkę Codzienną” otrzymuje się po zrealizowaniu pierwszych zakupów z aplikacją za kwotę minimum 39 zł od momentu startu akcji.

Nagrodą główną w loterii jest 8 kart pre-paid o wartości 12 000 zł każda na roczne zakupy w Stokrotce. W ramach akcji wygrać można również 200 kart pre-paid o wartości 500 zł każda do wykorzystania w sklepach sieci. Na uczestników loterii czeka także ponad 260 000 nagród rzeczowych w postaci produktów do odebrania za 1 grosz oraz ponad 5,5 miliona Płatków.

Wszystkie nagrody z wyłączeniem kart pre-paid o wartości 12 000 zł każda można znaleźć w zdrapkach dostępnych w aplikacji Nasza Stokrotka. Nagrody główne będą natomiast losowane raz w tygodniu spośród wszystkich „Zdrapek za Zakupy” i „Extra Zdrapek”. Co tydzień losowane będą dwie nagrody główne. Losowania odbędą się w dniach: 23 i 30 listopada oraz 7 i 14 grudnia 2023 roku.

– Mikołajkowa Loteria Stokrotki pozwala połączyć zakupy w korzystnej cenie, dokonywane z użyciem rabatów dostępnych z aplikacją, z możliwością wygrania wielu atrakcyjnych nagród. To kolejna akcja w Naszej Stokrotce, w której stawiamy na tworzenie dla klientów dodatkowych korzyści wynikających z udziału w naszym programie – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Organizatorem Mikołajkowej Loterii Stokrotki jest Grzegrzółka Loterie Sp. z o.o. Szczegóły i regulamin loterii dostępne są w aplikacji Nasza Stokrotka, na stronie grzegrzolka.com oraz www.stokrotka.pl/loteria. Loteria przeznaczona jest dla osób fizycznych, które ukończyły 18 lat, posiadających aktywne konto w aplikacji Nasza Stokrotka.

Miko__ajkowa_Loteria_Stokrotki.jpg



Źródło: Stokrotka
Fot: mat. prasowe



tagi: Stokrotka , Mikołajkowa Loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,