3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand Development Manager w Global Cosmed Group – kieruje Monika Górka.
Czego oczekuje klient od oferty produktów do prania i płukania tkanin?
Produkty z kategorii środków do prania i płukania mają być przede wszystkim skuteczne. Produkty do prania mają usuwać zabrudzenia, a płyny do płukania nadawać praniu atrakcyjny i świeży zapach oraz zmiękczać tkaniny. Te konsumenckie potrzeby były dla nas kluczowe przy projektowaniu nowego portfolio marki Sofin. Nasze produkty nie tylko usuwają zabrudzenia, chronią włókna i tkaniny, ale zapewniają także atrakcyjny zapach.
Cena czy jakość? Na co stawia polski konsument?
Równowaga między ceną a jakością to następna kwestia, która niewątpliwie jest dla konsumentów ważna, a kupcom daje do ręki mocne argumenty przy konstruowaniu oferty dla klientów. Monitorujemy zmiany cen na rynku detergentów i jednocześnie rozumiemy konsumentów. Dlatego staramy się zachować naszą ofertę cenową na dostępnym poziomie – nie rezygnując przy tym z jakości produktów.
W ostatnich miesiącach pełna oferta marki Sofin – od kapsułek do prania przez płyny do prania aż po płyny do płukania, pojawiła się w największych sieciach handlowych w Polsce, systematycznie budujemy rozpoznawalność naszych produktów i wzmacniamy sprzedaż.
Troska o środowisko to jedno z kilku ważniejszych kryteriów wyboru. Jak dbacie o te kwestie?
Butelki produktów marki Sofin nadają się w 100% do recyklingu, zawierają etykietę cyfrową, czyli udogodnienie dla osób z niepełnosprawnością wzroku.
Nasze płyny do prania oraz kapsułki są w pełni wegańskie. Mogę powiedzieć, że pracujemy także nad wegańskością płynów do płukania oraz recepturą bez mikroplastiku. Już niebawem pełna oferta produktów Sofin będzie w 100% Vegan friendly.
W marce Sofin dbamy o każdy aspekt naszych produktów – bo strategia Complete Care zobowiązuje.
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.