Wywiady

„W marce Sofin dbamy o każdy aspekt naszych produktów”

Czwartek, 16 listopada 2023 Autor: Monika Górka, HURT & DETAL Nr 11/213. Listopad 2023
3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand Development Manager w Global Cosmed Group – kieruje Monika Górka.
Czego oczekuje klient od oferty produktów do prania i płukania tkanin?

Produkty z kategorii środków do prania i płukania mają być przede wszystkim skuteczne. Produkty do prania mają usuwać zabrudzenia, a płyny do płukania nadawać praniu atrakcyjny i świeży zapach oraz zmiękczać tkaniny. Te konsumenckie potrzeby były dla nas kluczowe przy projektowaniu nowego portfolio marki Sofin. Nasze produkty nie tylko usuwają zabrudzenia, chronią włókna i tkaniny, ale zapewniają także atrakcyjny zapach.

Cena czy jakość? Na co stawia polski konsument?

Równowaga między ceną a jakością to następna kwestia, która niewątpliwie jest dla konsumentów ważna, a kupcom daje do ręki mocne argumenty przy konstruowaniu oferty dla klientów. Monitorujemy zmiany cen na rynku detergentów i jednocześnie rozumiemy konsumentów. Dlatego staramy się zachować naszą ofertę cenową na dostępnym poziomie – nie rezygnując przy tym z jakości produktów.

W ostatnich miesiącach pełna oferta marki Sofin – od kapsułek do prania przez płyny do prania aż po płyny do płukania, pojawiła się w największych sieciach handlowych w Polsce, systematycznie budujemy rozpoznawalność naszych produktów i wzmacniamy sprzedaż.

Troska o środowisko to jedno z kilku ważniejszych kryteriów wyboru. Jak dbacie o te kwestie?

Butelki produktów marki Sofin nadają się w 100% do recyklingu, zawierają etykietę cyfrową, czyli udogodnienie dla osób z niepełnosprawnością wzroku.

Nasze płyny do prania oraz kapsułki są w pełni wegańskie. Mogę powiedzieć, że pracujemy także nad wegańskością płynów do płukania oraz recepturą bez mikroplastiku. Już niebawem pełna oferta produktów Sofin będzie w 100% Vegan friendly.

W marce Sofin dbamy o każdy aspekt naszych produktów – bo strategia Complete Care zobowiązuje.



tagi: Sofin , Global Cosmed Group , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,