Kampanie i Promocje

Lody z melodyjką pod domem

Poniedziałek, 07 czerwca 2010
Sprzedaż pod domem klienta dobrze zmrożonych lodów,  zdrowych zamrożonych warzyw i owoców czy wygodnych mrożonych dań i wypieków ma już w  Polsce osiemnastoletnią tradycję.

Wiosną  1992  roku  wjechały  na  polskie osiedla,  przedmieścia i wsie  pierwsze charakterystyczne żółte samochody-mroźnie obwieszczające swój przyjazd  wesołą melodyjką.  Oferta lodów,  mrożonych deserów, pizz, ciast, dań, owoców, warzyw, mięsa oraz ryb  - zmienia się. 

System sprzedaży i melodyjka  są  stałe. W każdym tygodniu,  tego samego dnia, o tej  samej  porze, samochód  podjeżdża do tego samego miejsca  zatrzymania. A tam każdy  klient jest familijnie obsłużony. Klientom którzy tego oczekują, bezpłatnie  towar donoszony jest pod drzwi. Żółty samochód z melodyjką jest najbliższym sklepem od  drzwi klientów kupujących lody i mrożoną żywność.

Ta forma sprzedaży jest dogodna dla tych, którzy, poza okresem zimy, nie mają możliwości doniesienia produktów w stanie zamrożonym ze sklepu do swojej domowej zamrażarki. Dla osób wygodnych i zagonionych. Dla ludzi starszych  czy osób niepełnosprawnych.  Rynek  rośnie.  Spożycie  lodów  i  mrożonek  również.

W tym roku w Polsce  Family Frost  ma  ponad  150 samochodów sklepów-mroźni. Na drodze od producenta do klienta wszystkie produkty utrzymywane są w warunkach nieprzerwanego łańcucha ciągłego mrożenia, gdzie temperatura  nie przekracza -25ºC. Dzięki temu, lody oraz inne głęboko mrożone produkty zachowują swoje wartości odżywcze, witaminy oraz walory smakowe, dając możliwość dalszego przechowywania w domowej zamrażarce.

(Monika Dawiec)

tagi: Frosta ,