Współpraca między Polską Akcją Humanitarną a Hochland w ramach Programu Pajacyk rozpoczęła się w roku 2021, kiedy to podczas ogólnopolskiej loterii „Dzielimy się tym, co dobre” marka zapewniła środki na sfinansowanie pierwszych posiłków dla dzieci. Współpraca ta została następnie przedłużona o kolejne trzy lata, a firma zadeklarowała ufundowanie kolejnych 150 tysięcy posiłków. Obecnie Hochland skupia się nie tylko na pomocy finansowej, ale również na walorze edukacyjnym prowadzonych przez siebie działań. Dlatego dla podopiecznych placówek objętych Programem Pajacyk organizuje atrakcje, m. in. w postaci warsztatów kulinarnych, które do tej pory odbywały się tylko w Warszawie. Teraz, w ramach nowej odsłony kampanii, Hochland odwiedzi szkoły podstawowe w trzech miastach w różnych regionach Polski: Ćmielowie (woj. świętokrzyskie), Piszu (woj. warmińsko-mazurskie) oraz Żaganiu (woj. lubuskie). Spotkania poprowadzi, znana z telewizyjnych programów kulinarnych, szefowa kuchni Agata Gwiazdowska. Od lat zajmuje się edukacją kulinarną, tworząc catering dla dzieci oraz prowadząc program TV dla młodych widzów.
Idea dzielenia się jest głęboko zakorzeniona w wartościach marki Hochland. Dlatego całkowicie naturalnym dla nas jest wsparcie Programu Pajacyk, w ramach którego możemy pomóc uwolnić naturalny potencjał dzieci oraz wzmocnić ich zapał i radość w realizacji swoich pasji i marzeń. Nowa odsłona naszej kampanii „Dzielimy się tym, co dobre” skierowana jest zarówno do dzieci, jak i ich rodziców. Dzieciaki mają okazję poznać nowe smaki, dowiedzieć się, czym jest zbilansowany posiłek oraz jak go skomponować i, co równie istotne, są uwrażliwiane na to, jak ważne jest dzielenie się z innymi Natomiast dla opiekunów to szansa na zdobycie wiedzy, jak rozszerzać dietę dziecka i zachęcać je do poznawania nowych smaków oraz mnóstwo inspiracji, jak urozmaicać standardowe dania i skutecznie podsuwać dzieciom pełnowartościowe opcje – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska.
tagi: Hochland Polska , kampania , Dzielimy się tym , co dobre , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol została uhonorowana Pucharem...
Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci...
Zakład Danone w Bieruniu, jako pierwszy w grupie DANONE na...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...