Kampania „Plaża Radości Redd's", rozpoczęł się 1 czerwca i potrwa do 21 sierpnia. Celem akcji jest wzmacnianie wizerunku Redd's, budowa skojarzeń marki z radością i optymizmem oraz zachęcanie do spotkań w gronie przyjaciół.
„Redd's jako kobieca marka, zawsze stara się zaangażować konsumentki. Młode kobiety lubią spędzać czas z przyjaciółmi na plaży, dlatego w tegorocznej kampanii promocyjnej postanowiliśmy sprowadzić plażę do ich mias" - mówi Maciej Partyka, specjalista ds. PR Kompanii Piwowarskiej.
Spośród 5 miast: Poznania, Krakowa, Warszawy, Chorzowa i Torunia, konsumenci wybiorą dwa,
w których powstaną Plaże Radości Redd's. z plażowymi atrakcjami, m.in. beach barami, imprezami tematycznymi oraz występami DJ-ów. Głosy można oddawać na stronie internetowej http://www.plazaradosci.pl/. Pierwsza plaża zostanie zbudowana w lipcu, druga w sierpniu.
Wsparciem dla nowej kampanii „Plaża Radości Redd's", będzie strona http://www.plazaradosci.pl/, 10- sekundowy spot telewizyjny oraz ogólnopolska kampania internetowa, która rozpocznie się niebawem. Działania wspierające prowadzone będą także za pomocą materiałów POS umieszczonych w sklepach na terenie całego kraju.
Na początku czerwca, na sklepowe półki trafią dodatkowo specjalne puszki i butelki komunikujące akcję dynamiczną grafiką oraz hasłem: „Plaża w Twoim mieście". Asortyment dostępnych opakowań Redd's pozostaje bez zmian. Sugerowane ceny wynoszą odpowiednio:
- butelka zwrotna 0,5l - 3,29 zł
- butelka bezzwrotna 0,33l - 2,80 zł
- puszka 0,5l - 3,70 zł
- puszka 0,33l - 2,99zł
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...