Tegorocznej akcji lojalnościowej towarzyszą dwa rodzaje książek, których już ponad 1,5 miliona trafiło do klientów. W książce edukacyjnej „Baw się i naklejaj z Mocniakami”, dostępnej w cenie regularnej 6,99 zł, maskotki za pomocą quizów, zadań i kolorowanek edukują dzieci, jakie supermoce może dać właściwie skomponowana dieta oraz jak zachować w niej balans. Tradycyjnie przygotowano też książki – w tej edycji będzie aż 5 tytułów, autorstwa Pauliny Płatkowskiej, które poza zabawnymi przygodami jedenastki bohaterów Gangu Mocniaków, zawierają ciekawostki żywieniowe, przygotowane we współpracy z dietetykami. Od 6.11 do 10.11 na cztery części książki dostępne w sprzedaży obowiązuje promocja 1+1 gratis przy zakupie z kartą Moja Biedronka lub aplikacją. Książki można mieszać dowolnie, a klienci mogą wybierać między czterema tytułami: „Witamina formę trzyma”, „W zdrowym ciele wody wiele”, „Raźno, zdrowo, razowo”, czy najnowszą częścią, która właśnie trafiła do sklepów Biedronka „Między nami… i białkami”.
Zbliżamy się do zakończenia naszej akcji lojalnościowej, dlatego chcemy umożliwić klientom jak najszybsze skompletowanie serii wydawniczej towarzyszącej Gangowi Mocniaków. To właśnie w książkach, w przystępny sposób, dostosowany do wieku dzieci, znajduje się wytłumaczenie całej idei tegorocznej akcji. Mocniaki tłumaczą również zasady dobrej, zbilansowanej diety w piosence, która mamy nadzieję, zyska wiernych fanów - mówi Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka.
W sklepach Biedronka właśnie pojawiła się, inna niż wszystkie dotychczasowe, czwarta cześć przygód Mocniaków. Po raz pierwszy na kartach książki pojawili się wyjątkowi bohaterowie – seniorzy. Wprowadzenie postaci Babci i Dziadka jest efektem dołączenia do kampanii Fundacji Biedronki, która została Partnerem Społecznym akcji. Takie wzbogacenie fabuły ma na celu podkreślenie międzypokoleniowości i pokazanie, jak wiele mogą nauczyć się od siebie dzieci i seniorzy, także w zakresie żywienia. Jak pokazują historie przedstawione w książce, dla Dziadków opieka nad wnukami daje radość i poczucie bycia potrzebnym. Natomiast wnuki spędzając czas z Dziadkami, otrzymują przede wszystkim ich uwagę i akceptację, a wspólne przygotowywanie posiłków dodatkowo pogłębia więź między nimi.
Wszystkie książki, poza akcją promocyjną, można zdobyć po uzbieraniu 15 naklejek. Są one też dostępne w sprzedaży w cenie regularnej 14,99 zł.
A jak, niemal na dwa tygodnie przed terminem wydawania naklejek, wygląda maskotkowe podium? I który spośród 11 bohaterów gangu cieszy się największą popularnością wśród klientów? Do 06.11 najczęściej odbieraną zabawką jest Chleb Henio, który zepchnął z podium utrzymującego się od wielu tygodni na pierwszym miejscu Krzysia (Krem). Tuż za nim plasuje się Dynia Dorotka i Oranżada Ola, której w końcu udało się wskoczyć na trzecie miejsce. Nielubianą przez sportowców czwartą pozycję zajmuje Awokado Adaś. Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Pluszaka można zdobyć też wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdy członek gangu jest dostępny w cenie regularnej za 49,99 zł. Odbiór Mocniaków i książek jest możliwy do 2.12.2023 r. lub do wyczerpania zapasów. Przypominamy, że 1 naklejkę klient może odebrać za każde 69 zł wydane na zakupy w sklepie Biedronka do 18.11.2023 r.
Naklejki można zbierać również za zakupy w sklepie internetowym Biedronka Home. Za każde zakupy za minimum 69 zł zalogowany klient posiadający kartę Moja Biedronka otrzyma dwie naklejki, a każda wielokrotność 69 zł będzie premiowana kolejnymi dwiema. Zakup każdego produktu oznaczonego hasłem „BONUSOWA NAKLEJKA” będzie nagradzany przez sieć Biedronka jedną dodatkową naklejką. Akcja w sklepie Biedronka Home potrwa do 12.11.2023 r., a odbiór naklejek będzie możliwy do 18.11.2023 r.
Szczegóły akcji, regulamin i oficjalna piosenka Gangu Mocniaków, dostępne są na stronie
www.gangmocniakow.pl.
Źródło: Biedronka.pl
Fot: mat. prasowe