Kampanie i Promocje

Akcja „Meksyk od kuchni” w Stokrotce

Piątek, 03 listopada 2023
Stokrotka zaprasza do udziału w nowej akcji promocyjnej z wybraną kuchnią świata. Tym razem sieć zabiera klientów w kulinarną podróż do Meksyku. Na półkach supermarketów Stokrotka od 3 do 22 listopada dostępne będą produkty i dania, pozwalające odkryć smaki wyjątkowej kuchni z Ameryki Północnej.
Meksykańska kuchnia charakteryzuje się wyrazistością smaków. Nie może w niej zabraknąć dań opartych na tortilli, kukurydzy, fasoli, awokado czy papryczkach chili. Intensywne i wyjątkowe kompozycje smakowe znaleźć można w typowych dla Meksyku potrawach takich jak burrito, chili con carne, enchiladas czy fajitas. Proste, aromatyczne i rozgrzewające dania stanowią dobrą propozycję na jesień. Dlatego produkty inspirujące do wypróbowania nowych lub odtworzenia ulubionych smaków meksykańskiej kuchni dostępne są już na półkach supermarketów Stokrotka.

– Na podstawie poprzednich akcji widzimy, że klienci chcą poznawać produkty z innych kuchni świata i odtwarzać typowe dla nich dania w swoich domach. Dlatego kontynuujemy serię naszych kulinarnych podróży i po wyprawie do Włoch, Azji oraz Grecji przenosimy się do Meksyku, rozpoczynając w Stokrotce akcję „Meksyk od kuchni” – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Produkty objęte akcją znaleźć można w całym sklepie – na specjalnym stojaku, ale także w lodówkach, zamrażarkach, ladzie chłodniczej z produktami na wagę i na regałach. W ofercie Stokrotki dostępne są m.in. chrupiące muszle do tacos, tortille, guacamole oraz sosy do fajitas, burrito i tacos. W ofercie nie zabraknie gotowych dań takich jako burrito z kurczakiem czy chili con carne. Na półkach pojawiło się również wiele przypraw do meksykańskich potraw i różne typy sals. Sieć w swoich propozycjach pamiętała także o miłośnikach kawy.

Szczegóły oferty „Meksyk od kuchni” znaleźć można w gazetce promocyjnej dostępnej w sklepach, na stronie internetowej sieci i w aplikacji Nasza Stokrotka. Oprócz propozycji produktów gazetka zawiera przepisy na potrawy promowanej kuchni, np. fajitas z wołowiną, burrito z kurczakiem czy nachosy z guacamole.



Źródło: Stokrotka
Fot: mat. prasowe


tagi: Stokrotka , Meksyk od kuchni , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,