Kampanie i Promocje

Carrefour rusza z ostatnią odsłoną Akcji Antyinflacja w tym roku

Piątek, 03 listopada 2023
Na ostatnie dwa miesiące roku, Carrefour Polska wprowadza nową odsłonę swojej flagowej “Akcji Antyinflacja”, której celem jest ochrona siły zakupowej klientów. Aż do 30 grudnia br. wszystkie osoby korzystające z aplikacji “Mój Carrefour” będą mogły otrzymać e-bony na następne zakupy o łącznej wartości nawet 100 zł. Wystarczy, że 8 razy zrobią zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują aplikację sieci przy kasie.
Listopad i grudzień to dla Polaków czas przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. Już po Święcie Zmarłych rozpoczynają planowanie wydatków i zakupy pierwszych prezentów świątecznych, aby rozłożyć swoje wydatki na dwa miesiące. Carrefour Polska, mając na uwadze utrzymującą się w Polsce trudną sytuację ekonomiczną, przygotował dla swoich klientów nową odsłonę parasolowej Akcji Antyinflacja, której celem jest zniwelowanie skutków wzrostu cen odczuwanych przez Polaków od blisko 2 lat.

Można zaoszczędzić nawet 100 zł

Klienci Carrefour od 2 listopada do 30 grudnia br., dokonując 8 razy zakupów z aplikacją Mój Carrefour mogą zyskać nawet do 100 zł w e-bonach. Wystarczy zrobić zakupy w Carrefour za minimum 99 zł, a przy kasie zeskanować aplikację. Po drugich zakupach za 99 zł klient otrzyma e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania przy kolejnej wizycie w sklepie sieci. W ten sposób wartość otrzymywanego bonu zwiększa się co drugą wizytę w sklepie. Po czwartych zakupach użytkownik aplikacji otrzymuje bon na 20 zł, po szóstych na 30 zł, a po ósmych na 40 zł, każdy ważny przez 14 dni od następnego dnia po jego otrzymaniu.

- Jednym z głównych celów Carrefour jest zapewnianie naszym klientom wygodnych, dobrych jakościowo i przystępnych cenowo zakupów. Użytkownicy naszej aplikacji mają codzienny dostęp do wyjątkowych ofert, które umieściliśmy pod parasolem Akcji Antyinflacja opartej na 5 stałych filarach. W Carrefour dbamy nie tylko o rodziny i seniorów, oferując Kartę Dużej Rodziny oraz Kartę Seniora, ale o wszystkich klientów, którzy szczególnie w okresie przedświątecznym, będą szukać promocji i oszczędności. Z naszą aplikacją do końca tego roku można zaoszczędzić nawet 100 zł, a przy okazji skorzystać z dodatkowych, codziennych promocji, jakie pojawiają się w sklepach i w naszej gazetce. — mówi Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska.



Źródło: Carrefour



tagi: Carrefour , Akcja Antyinflacja , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,