BREF , jako ekspert w dziedzinie czystości w toalecie, wie czego konsumenci oczekują od produktów z kategorii zawieszek toaletowych – zależy im na przedłużeniu efektu świeżości i czystości po myciu muszli oraz przyjemnym zapachu utrzymującym się w całym pomieszczeniu. Dużym utrudnieniem jest występująca w wielu polskich gospodarstwach twarda woda. Powoduje ona osadzanie się kamienia, do którego z łatwością przylegają nieczystości, będące źródłem nieprzyjemnych woni.
Efekt świeżości pomogą osiągnąć zawieszki BREF ze skuteczną 4-funkcyjną formułą. Podczas gdy aktywna piana czyści muszlę podczas każdego spłukania, specjalnie opracowana formuła zapobiega przywieraniu nowych zabrudzeń. Ponadto efekt odkamieniania – tak istotny w związku osadzaniem się twardej wody w formie nieestetycznego osadu – zapobiega jego tworzeniu i gromadzeniu, a wyjątkowy zapach pozostaje w łazience na dłużej.
BREF to po prostu zapach czystości w toalecie! Wiemy, że dla konsumenta najbardziej pożądaną cechą zawieszek, poza utrzymaniem czystości w toalecie, jest właśnie przyjemny zapach. W końcu zadbana toaleta to wizytówka domu, dlatego nasza oferta obejmuje zarówno zapachy klasyczne, jak cytryna czy sosna z oferty Power Aktiv, jak również warianty premium np. SPA Moments zawierające kompozycje olejków eterycznych – tłumaczy Anna Warchałowska (brand manager Henkel Consumer Brands). I dodaje: Mamy również świadomość, że zawieszki toaletowe to taka kategoria, którą rzadko kiedy wpisujemy na listę zakupową. W związku z tym nasze działania marketingowe bardzo mocno skupiają się na wsparciu impulsu zakupowego w ramach kampanii „Pamiętaj kup Bref”. Stawiamy na kampanię digital oraz współpracę z influencerami, działania z zakresu PR oraz mocną widoczność w punktach sprzedaży.
Zawieszki toaletowe BREF zostały świetnie ocenione w teście konsumenckim, w trakcie którego wybrane produkty miało okazję przetestować 250 konsumentek* – 97,9% z nich przyznało, że „dzięki zawieszce BREF zapach w toalecie był przyjemniejszy”, a 94,4% zauważyło „mniejszy osad z kamienia na muszli w porównaniu do tygodnia bez zawieszki”. Jedna z konsumentek napisała: Zawieszki bardzo dobrze się u mnie sprawdziły. Miałam duży problem z kamieniem na toalecie, mimo częstego jej mycia. Po teście pH okazało się, że mamy bardzo twardą wodę. Zawieszki ograniczyły powstawanie kamienia. Po każdym spłukaniu pozostawiają świeży zapach, od razu przyjemniej korzysta się z toalety. Problem z osadzaniem się kamienia, także się unormował i łatwiej go usunąć.
W ofercie BREF znajdziemy linię bazową Power Aktiv, w przystępnej cenie i oczywiście z 4-funkcyjną formułę, w najpopularniejszych zapachach. Dodatkowo w portfolio marki mamy również zawieszki premium. Color Aktiv to przede wszystkim widoczny, kolorowy efekt czystości (barwienie wody na niebiesko) jak również innowacyjna technologia Odor Stop, pozwalająca zatrzymywać brzydkie zapachy na powierzchni wody. Brilliant Gel to zaś żelowa zawieszka”, który poza wyjątkową czystością, zapewnia również olśniewający połysk muszli toaletowej. SPA Moments to zbalansowane kompozycje zapachowe zawierające olejki eteryczne. Linia powstała w oparciu o popularny trend wellness, a charakterystyczne, dwukolorowe kulki na pewno nie umkną uwadze konsumenta na półce sklepowej. Natomiast Deluxe to zawieszki toaletowe inspirowane ekskluzywnymi perfumami, co zostało mocno pokreślone już w projekcie opakowania. Zawieszka też może być luksusowa!
*Wyniki na podstawie testu zawieszek Bref (Power Aktiv, Color Aktiv, SPA Moments, Deluxe, Brilliant Gel) przeprowadzonego w Klubie Ekspertek serwisu ofeminin.pl oFemin.pl na grupie 250 kobiet w okresie 25.08.2023 - 10.09.2023.
Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe
tagi: Bref , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , zawieszki toaletowe , środki higieny , środki czystości ,
Z raportu UCE RESEARCH i Grupy Offerista, wiadomo, ile...
Sieci handlowe lekko wyhamowały. Dynamika wzrostu cen wciąż...
Abris Capital Partners podpisał przedwstępną umowę...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Szara strefa na rynku...
Kontrowersyjna wrzutka legislacyjna...
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...