Technologia

InPost rozszerza współpracę z Allegro

Wtorek, 31 października 2023
InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, rozszerzył umowę o współpracy z platformą zakupową Allegro. Dzięki temu użytkownicy Allegro zyskali dostęp do ponad 2 tys. nowych punktów odbioru w ramach PaczkoPunktów InPost. Do tej pory użytkownicy mieli do wyboru dostawę swoich zakupów do ponad 21 tysięcy urządzeń Paczkomat® InPost w całej Polsce lub opcję skorzystania z usług kuriera.
PaczkoPunkty InPost to stacjonarne punkty odbioru, które oferują profesjonalną obsługę i jeszcze szerszą dostępność. Co istotne, klienci Allegro posiadający Allegro Smart! zyskują jeszcze więcej. Mogą nie tylko korzystać z bezpłatnej dostawy za zakupy o wartości 45 zł przez Paczkomat® – ale także, zyskują dostawę w soboty bez dodatkowych opłat zarówno przez Paczkomat® jak i do PaczkoPunktu.

– Allegrowicze uwielbiają dostawy za pośrednictwem InPost – widzimy to w rokrocznie rosnących wolumenach przesyłek w naszych sortowniach. Dlatego nowa usługa z pewnością będzie przyjęta z zadowoleniem – bo jeszcze bardziej ułatwi i usprawni dostawy zakupów z Allegro. Naszym ogromnym atutem jest szybkość i wygoda, a oferta InPost w ramach Allegro Smart oraz specjalne dostawy w soboty przyciągną jeszcze więcej użytkowników największej platformy zakupowej w Polsce. Jakość i szybkość dostawy są niejednokrotnie kluczowa dla zakupu w danym sklepie lub na platformie, motywuje i zmniejsza liczbę porzuconych koszyków. Takie trendy obserwujemy na każdym europejskim rynku, na którym działamy. Stąd naturalne jest, że platformy zakupowe współpracują z najlepszymi operatorami logistycznymi – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

– Allegro kontynuuje swoje starania, aby uczynić zakupy online jeszcze bardziej wygodnymi i dostępnymi. Współpracując z InPost rozszerzamy możliwości dostawy i odbioru przesyłek, co przekłada się na wygodę i satysfakcję naszych klientów – podkreśla Artur Zbroja z Allegro.

Badania konsumenckie potwierdzają także, że InPost jest najlepiej rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Znajomość wspomagana marki wynosi aż 97%, a znajomość spontaniczna 83%1.



Źródło: InPost
Fot: mat. prasowe




1  ŹRÓDŁO: Badanie Kantar, Maj 2023

tagi: InPost , Allegro , PaczkoPunkty , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,