Kampanie i Promocje

Niebanalna akcja Sour Halloween

Piątek, 27 października 2023
Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden z pięciu iPhone 15! To nietypowa akcja marki kwaśnych słodyczy Sour Madness.
Halloween to nie tylko stroje, dynie i psikusy. To przede wszystkim świetna zabawa, która pozwala uwolnić wyobraźnię, dodać jesieni odrobinę radości i funu.

Marka Sour Madness oraz Ambasadorzy akcji zachęcają, aby podzielić się na TikToku swoim oryginalnym zombie dance, nawiązującym do szalonego brand hero. Wystarczy kupić dowolne słodycze Sour Madness, zatańczyć zombie dance z czachami i podzielić się filmem na Tik Toku. Najlepsze nagrania zostaną nagrodzone iPhone’ami (przewidziano ich aż 5) oraz zestawami od marki.

Konkurs konsumencki wspierający rotację zakłada szerokie wsparcie digital. Konkurs promuje 5 znanych twórców TikTokowych, a dodatkowo zaplanowana została intensywna promocja w najważniejszych kanałach social mediowych: Tik Tok, YouTube, Instagram, Facebook.

Konkurs wystartował 23 września i potrwa do 5 października. Więcej informacji na stronie sourhalloween.pl



Źródło: ARGO
Fot: mat. prasowe




tagi: ARGO , Sour Halloween , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,