Karta Dużej Rodziny (KDR) to system zniżek i dodatkowych uprawnień przysługujący rodzinom z trójką, lub większą liczbą dzieci. Program zainicjowany w 2014 roku, ma na celu obniżenie kosztów życia rodzin wielodzietnych. Dotychczas klienci sieci Carrefour mogli korzystać z karty w wybranych sklepach stacjonarnych, a już od 27 października br. zapłacą mniej także za zakupy online.
Na Carrefour.pl z podpiętą do konta Kartą Dużej Rodziny, kupony rabatowe na kolejne zakupy naliczają się przy koszyku o wartości od 100 do 300 zł brutto. W ten sposób rodziny wielodzietne mogą zaoszczędzić na następnych zakupach online od 10 do 30 zł brutto. To jednak nie koniec promocji, jakie czekają klientów posiadających KDR w sklepie internetowym Carrefour. Sieć przewidziała wprowadzenie okazjonalnych zniżek na produkty marki własnej, a także specjalne oferty na wielopaki lub rabaty na artykuły sezonowe.
- E-commerce od lat rośnie w siłę, na co bez wątpienia duży wpływ miała pandemia w 2020 roku. Jednak to możliwości, jakie dają zakupy online, sprawiają, że z roku na rok i z miesiąca na miesiąc Polacy coraz częściej sięgają właśnie po tego typu rozwiązanie. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że w trudnych ekonomicznie czasach zwracamy większą uwagę na promocje i oferty specjalnie. Karta Dużej Rodziny to gwarancja tańszych zakupów dla rodzin wielodzietnych, a teraz można to łączyć także z komfortem, jaki dają zakupy online. Wierzymy, że rozszerzenie naszego programu lojalnościowego pozwoli niektórym rodzinom częściej korzystać z wygody zakupów online, a także, przyciągnie do nas nowych klientów - mówi Marek Garus, Dyrektor Ds. Operacji i Rozwoju E-Commerce w Carrefour Polska.
Program Karty Dużej Rodziny jest jednymi z filarów parasolowej akcji antyinflacyjnej “Akcja Antyinflacja”. Obejmuje ona także produkty marek własnych Carrefour, które są nawet o 30% tańsze od produktów markowych, bez uszczerbku na ich jakości oraz aplikację Mój Carrefour, która daje codzienne promocje na wybrane artykuły i 10% rabatu w weekendy. Pod parasolem akcji znajduje się również marka Simpl, oferująca najtańsze produkty w swojej kategorii, oraz Karta Seniora zapewniająca tańsze zakupy osobom 60+ dwa dni w tygodniu. Ostatnim filarem kampanii są gazetki promocyjne Carrefour, a w nich Super Oferty z rabatami nawet do 50% na wybrane produkty. Dzięki temu Carrefour wspiera oszczędzanie w niełatwych ekonomicznie czasach i wciąż pozostaje atrakcyjnym miejscem na zakupy dla coraz większej liczby Polaków.
- Od prawie 10 lat wspieramy polskie rodziny i zapewniamy im tańsze zakupy w sklepach naszej sieci. Wprowadzenie Karty Dużej Rodziny w 2014 roku było dla nas ważnym krokiem, przetarciem szlaku dla konkurencji, a obecnie jest jednym z kluczowych filarów naszej akcji antyinflacyjnej. Rozszerzenie honorowania karty o nasz sklep online, to jeszcze prostszy i bardziej wygodny dostęp do tańszych zakupów dla naszych klientów, którzy coraz częściej dokonują zakupów przez internet. To najlepsze cechy dobrych zakupów: wygoda, w połączeniu z atrakcyjnymi cenami i promocjami. - mówi Marta Baran, Dyrektor Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska.
Zniżki dostępne są dla zalogowanych klientów, którzy dodadzą swoją Kartę Dużej Rodziny do konta na Carrefour.pl. Dokładny opis programu dla sklepów stacjonarnych i e-commerce znajduje się na stronie https://www.carrefour.pl/uslugi/karta-duzej-rodziny. Zasady korzystania z Karty Dużej Rodziny w sklepie stacjonarnym pozostają bez zmian.
Źródło: Carrefour