Jakimi kryteriami kierują się Polacy kupujący wina musujące (cena, marka, jakość itp.)?
- Odpowiedź na to pytanie jest trudna - mówi Ewa Pustoszkin, Brand & PR Manager w firmie TIM S.A. Możemy bowiem śmiało powiedzieć, patrząc zwłaszcza na dane liczbowe, że największą popularnością wśród konsumentów cieszą się trunki w „niskich cenach”. Z drugiej jednak strony wypadało by dookreślić, iż w miarę wzrostu popularyzacji kultury winiarskiej w Polsce wzrasta świadomość konsumentów i ich wymagania. Konsumenci win stają się bardziej świadomi marki, pochodzenia i jakości win, z czego jesteśmy niezmiernie zadowoleni i wszystkim stawianym przez klientów wymaganiom staramy się sprostać. Idąc tym tropem możemy więc równie śmiało odpowiedzieć, że coraz większą popularnością cieszą się wina musujące doskonałej jakości, wyprodukowane i zabutelkowane w kraju pochodzenia, zamknięte naturalnym korkiem. W tym rankingu przodują wyborne musujące wina włoskie cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem.
Jakiego rodzaju akcje promocyjne stosuje Państwa firma by wesprzeć sprzedaż win musujących w punktach sprzedaży? Jak oceniacie Państwo ich skuteczność?
- Staramy się być otwarci na potrzeby klientów i wspierać sprzedaż indywidualnie w zależności od potrzeb i charakterystyki danego punktu sprzedaży. Wszystkie organizowane przez nas promocje są starannie przemyślane i dobrane pod kątem potrzeb konkretnego rynku. Wspieranie sprzedaży za sprawą organizowanych promocji w większości przypadków odnosi zamierzony skutek.
Jakiego rodzaju promocje stosujecie Państwo w okresie przedświątecznym?
- Stawiamy na sprawdzone produkty, te które przyjęły się na rynku ze względu na swoją wysoką jakość i doskonałą do niej relację cenową. Mówiąc prościej - na wina wysokiej klasy w bardzo przystępnych cenach. Włoskie Augurissimi Sant Osola (w wersji półsłodkiej i półwytrawnej), Moscato il Cortigiano, Conte Lodovico czy w końcu doskonałej jakości trunek zamknięty naturalnym korkiem Moscato Capolavoro. Ten ostatni specjalnie na okres świąteczny proponujemy w unikatowym zestawie: wino musujące Moscato Capolavoro 750 ml + wódka 500 ml w cenie sugerowanej poniżej 30 zł. na półce sklepowej. Zestaw, w przypadku którego zdecydowanie możemy powiedzieć o doskonałej relacji jakości do ceny, idealnie nadaje się na prezent, ze względu na swoje unikatowe, bardzo eleganckie opakowanie.
tagi: wina musujące , wina , szampany , rynek win , wynek alkoholi ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...