Hortex All Festivals to projekt, w ramach którego konsumenci mają szansę doświadczyć niepowtarzalnej atmosfery i dobrej zabawy na największych imprezach muzycznych. Wszystko to, dzięki możliwości wygrania wyjazdów na festiwale muzyczne w niemal całej Europie! Dodatkowo na konsumentów czekają tysiące innych muzycznych nagród.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić dowolny napój marki Hortex lub Fresz w opakowaniu z logo Hortex All Festivals i zachować nadrukowany na nim kod promocyjny. Kolejny krok do wygranej to rejestracja na stronie www.allfestivals.pl i wpisanie kodu z opakowania promocyjnego. A jest o co walczyć!
Co tydzień można wygrać wyjazd dla czterech osób na wybrany festiwal muzyczny w Europie. Ponadto: 1300 biletów na festiwale w Polsce i 1000 płyt muzycznych.
(Monika Dawiec)
tagi: Hortex ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...