„Na ciepło” – jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera” od Mlekpolu
Czwartek, 12 października 2023
Najbliższe, chłodne tygodnie upłyną nam pod znakiem ciągnącego się, rumianego sera i prawdziwie rozgrzewających tostów, grzanek oraz zapiekanek. Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie.
Sery od Mlekpolu zamienią zwykłe posiłki w prawdziwą ucztę! W ramach trwającej kampanii „Natura dobrego sera” odkrywamy „Alfabet dobrego smaku”, w którym każda litera odnosi się do danego produktu tudzież przepisu na nietuzinkową kanapkę. W jesiennej odsłonie kampanii poznajemy natomiast kolejne receptury, w których pierwsze skrzypce niezmiennie grają sery marki Mlekpol – tym razem jednak w tytułowej wersji „na ciepło” – zapieczone w tosterze, w piekarniku czy podsmażone na grillu bądź patelni.
– Autorką przepisów jest Maryna Chomacka, influencerka kulinarna, która przygotowała dla nas swoje propozycje – tym razem nie tylko kanapek, ale także innych potraw. Chcemy w ten sposób inspirować konsumentów i pokazać, jak zdrowo, pysznie i kreatywnie można gotować z wykorzystaniem doskonałych serów od Mlekpolu, które każdy z nas ma w swojej lodówce – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Przepisy oznaczone różnymi literami alfabetu można znaleźć na stronie https://naturadobregosera.pl/. W ramach kampanii zaplanowane są także intensywne działania digitalowe oraz social mediowe – na Instagramie i TikToku. Nie zabraknie również współpracy z popularnymi influencerami i promocji na cenionych blogach kulinarnych.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol ma w swojej ofercie najlepsze sery typu holenderskiego, szwajcarskiego czy szwajcarsko-holenderskiego. To produkty w 100% polskie, tworzone z mleka pochodzącego z najczystszych regionów kraju. Tradycyjna receptura, czysty skład i niski poziom przetworzenia sprawiają, że sery te są cennym składnikiem zrównoważonej diety. Z uwagi na te właściwości aż cztery produkty Mlekpolu: Gouda, Królewski z Kolna, Złoty Mazur i Salami zostały wyróżnione certyfikatem „Jakość Tradycja”, przyznawanym wyrobom najwyższej, wyróżniającej się jakości.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.