Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Imperial Tobacco wprowadza na polski rynek jednorazowy e-papieros „blu bar”
Wtorek, 10 października 2023
Imperial Tobacco Polska S.A., jeden z największych producentów tytoniowych w kraju, wprowadza na polski rynek kolejny produkt nowej generacji o nazwie „blu bar”. To innowacyjne urządzenie z kategorii jednorazowych papierosów elektronicznych. Obecnie ”blu bar” sprzedawany jest m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Czechach, Portugalii i Hiszpanii. Od 2 października br., e-papieros jest dostępny w sprzedaży detalicznej także dla polskich konsumentów.
Innowacyjne urządzenie z kategorii jednorazowych papierosów elektronicznych ”blu bar” to kolejny, po wprowadzonym w lutym tego roku podgrzewaczu tytoniu PULZE, produkt nowej generacji w portfolio Imperial Tobacco Polska S.A. Ta zupełnie nowa kategoria zdobyła w nieco ponad rok 4,8% udziału na polskim ryku wyrobów nikotynowych, osiągając tym samym dwukrotnie większy udział niż kategoria e-papierosów obecna na rynku od 2006 roku*.
Dzięki zbiorniczkowi (tzw. kartridżowi) o pojemności 2 ml, wypełnionemu aromatyzowanym płynem z nikotyną, użytkownicy mogą podgrzewać liquid i wytwarzać aerozol, który zawiera znacznie mniej szkodliwych substancji chemicznych w porównaniu z tymi które powstają podczas palenia tradycyjnych papierosów. Produkt umożliwia użytkownikom aż do 600 zaciągnięć, uruchamia się automatycznie podczas pierwszego użycia oraz jest dostępny w wygodnym, kieszonkowym rozmiarze.
– Konsekwentnie powiększamy nasze portfolio o kolejne produkty nowej generacji, aby odpowiadać na potrzeby polskich konsumentów. Kategoria jednorazowych e-papierosów zyskuje na popularności oraz wpisuje się w ideę polityki zmniejszania szkodliwości tzw. harm reduction. Branża tytoniowa się zmienia, my także, dlatego sukcesywnie uzupełniamy nasze portfolio produktów o innowacyjne rozwiązania – mówi Bojan Stoevski, Dyrektor Rynku Polska w Imperial Tobacco Polska S.A.
W Polsce ”blu bar” dostępny jest w 8 wariantach aromatów: czerwonych winogron, jagodowym, bananowym, truskawkowym, arbuzowym, brzoskwiniowym, mango oraz kiwi z marakują. Produkt będzie systematycznie dostępny m.in. w najpopularniejszych sieciach typu convenience, na stacjach benzynowych, w punktach oferujących prasę oraz specjalistycznych sklepach sprzedających wyroby tytoniowe.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.