Franczyzowa sieć ODIDO otworzyła dwusetny sklep w nowym formacie
Poniedziałek, 09 października 2023
Sieć ODIDO rozwija się w nowym modelu. W środę, 27 września odbyło się otwarcie dwusetnego sklepu w tej formule. Placówka działa w miejscowości Ługów koło Świebodzina. Prowadzą ją Dorota i Robert Dłużak, którzy z siecią współpracują od 10 lat.
Dogodna umowa franczyzowa, na nowo zaprojektowane wnętrze oraz nowoczesny szyld to trzy główne argumenty, które wskazali właściciele zapytani o zalety dołączenia do nowego modelu sieci ODIDO.
Familijny format, który prowadzą państwo Dłużak wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.
– Sklep po modernizacji prezentuje się doskonale. Jest dobrze oznakowany, wyposażony w funkcjonalne regały, urządzenia i nowoczesne oświetlenie – mówi pan Robert. Placówka stała się bardziej przyjazna dla kupujących i pracowników. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie jeszcze większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż – dodaje.
Państwo Dłużak uważają również, że dobrze dobrana przez ekspertów sieci ODIDO ścieżka zakupowa i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży.
– Po przebudowie sklep nadal odwiedzają stali klienci. Zauważyliśmy jednak, że coraz częściej wracają do nas ludzie młodzi, którzy są zachwyceni nowym wyglądem i obsługą sklepu – mówi Dorota Dłużak.
Dołączenie do franczyzy ODIDO wiąże się nie tylko ze zmianą wyglądu sklepu. Uwagę konsumentów przyciąga także odpowiednio wyeksponowany asortyment.
– Dzięki wprowadzeniu lady impulsowej, nowych regałów piekarniczych i warzywnych oraz lepszej ekspozycji produktów, jesteśmy w stanie jeszcze bardziej konkurować na lokalnym rynku – wskazują właściciele. Dodatkowo możemy liczyć na wsparcie reklamowe i marketingowe, ciekawe oferty promocyjne oraz dogodne warunki zakupowe.
– Sieć ODIDO w nowym formacie przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców. Główną korzyścią dołączenia do marki, wymienianą przez właścicieli sklepów jest elastyczna forma współpracy oraz możliwość zakupu produktów u lokalnych dostawców – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu Detalicznego. – To również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki – dodaje.
Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.