„Kompania Innowacji" to nowy program stażowy Kompanii Piwowarskiej, którego ideą jest wspieranie innowacyjności i własnej inicjatywy wśród studentów jako kompetencji szczególnie cenionych przez pracodawców. Zadanie konkursowe polegało na zaproponowaniu innowacyjnego rozwiązania w ramach 3 obszarów dotyczących: portfela marek, wizerunku firmy na rynku pracy oraz technologii produkcji piwa.
Konkurs i złota 12
Do konkursu zgłosiło się 88 uczestników, spośród których wybrano dwunastu finalistów. Największym zainteresowaniem cieszył się temat marketingowy.
„Przedstawione prace nieraz zaskoczyły nas pod względem różnorodności, oryginalności jak i niejednokrotnie formy przekazu" - mówi Barbara Zawadzka z działu Personalnego KP, pomysłodawczyni programu. - „Od ciekawych pomysłów na nowe produkty takie jak napoje energetyzujące na bazie piwa czy piwo bezglutenowe, przez zaawansowane analizy i strategie dotyczące naszego wizerunku po technologie produkcji pozwalające na duże oszczędności."
Lider innowacji
Zwycięskim projektem - jednogłośnym werdyktem komisji - został pomysł nowej marki piwa Flow pod hasłem „Wolność to różnorodność". Autorką projektu jest Sonia Tomalak (na zdjęciu) - studentka psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim.
„Charakter pracy Soni w porównaniu z pozostałymi pracami był najbardziej innowacyjny i kompleksowy, nie bez znaczenia miała też wielowymiarowość analizy i trafność wniosków wykorzystanych w koncepcji" - wyjaśnia Barbara Zawadzka
Cała finałowa dwunastka zostanie zaproszona do udziału w rekrutacji, z której zostaną wyłonione trzy osoby. Jest o co walczyć. Najlepszym zostanie złożona propozycja odbycia 6-miesięcznego płatnego stażu w działach marketingu, produkcji czy personalnym w Kompanii Piwowarskiej.
Dlaczego innowacje?
„Wierzymy, że dzięki innowacjom możemy realnie tworzyć przyszłość, a nie tylko pielęgnować teraźniejszość, dlatego szukamy inspiracji, kwestionujemy aktualne reguły rynku, nawet te, które zdecydowały o sukcesie Kompanii Piwowarskiej. Jest to możliwe tylko z ludźmi, którzy są ciekawi świata, kreatywni i niepokorni a jednocześnie zmotywowani i zdyscyplinowani by wdrażać nowe idee" - mówi Wioletta Rosiejak, Kierownik ds. Innowacji w Kompanii Piwowarskiej.
(Maja Święcka)
tagi: Kompania Piwowarska ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...