Kampanie i Promocje

Nowe akcje promocyjne w Stokrotce

Czwartek, 05 października 2023
W Stokrotce właśnie zaczynają się aż dwie akcje promocyjne. Klienci mogą skorzystać z nowego programu lojalnościowego i wyzwania. W ramach pierwszej akcji po zrobieniu zakupów otrzymuje się znaczki, które można następnie wymienić na artykuły i akcesoria kuchenne w promocyjnych cenach. Natomiast w wyzwaniu, po spełnieniu określonych warunków, do odebrania jest Alpejskie Mleczko za 1 zł.
W nowej akcji lojalnościowej klienci Stokrotki mogą wybierać spośród wielu przydatnych w kuchni, wysokiej jakości produktów, takich jak garnki, patelnie czy akcesoria kuchenne. Promocja potrwa od 5 października 2023 r. do 10 stycznia 2024 r. lub do wyczerpania zapasów. Za każde wydane w czasie zakupów 40 zł klienci otrzymają jeden znaczek w aplikacji lub przy kasie. Cztery znaczki umożliwią zakup wybranego produktu BergHOFF z rabatem 50%.

Druga z akcji, czyli Stokrotkowe wyzwanie, realizowana jest w aplikacji Nasza Stokrotka. Będzie ona trwać od 5 do 18 października 2023 r. W kolejnej edycji tej promocji do odebrania jest Alpejskie Mleczko za 1 zł. Aby tak się stało, trzeba w wyznaczonym okresie zrobić cztery razy zakupy w sklepach Stokrotka za minimum 49 zł.

Regulaminy i szczegółowe zasady akcji dostępne są na www.stokrotka.pl. Ofertę sieci sprawdzić można również w gazetce promocyjnej znajdującej się w sklepach, na stronie internetowej i w aplikacji Nasza Stokrotka.



Źródło: Stokrotka



tagi: Stokrotka , akcje promocyjne , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,