„Drużyna może więcej niż pojedynczy gracze. Jesteśmy przekonani, iż kiedy pokażemy, że za drużyną tak wspaniałych marek jak Knorr, Lipton, Dove, Cif, Domestos, Rama, Delma, Algida, Rexona, Clear czy Timotei stoi jeden producent, pozytywny wizerunek poszczególnych marek zacznie się sumować, dzięki czemu zyska każda indywidualna marka. Także nowe marki, jeśli pojawią się w naszej ofercie, powinny z tego wzmocnionego wizerunku skorzystać" - mówi Jarosław Malinowski, dyrektor biznesu żywnościowego i kosmetycznego.
Światowe trendy potwierdzają, że konsumenci chcą wiedzieć coraz więcej na temat producentów, których produkty kupują. Na ich wybór coraz większy wpływ ma fakt, czy producent prowadzi biznes w sposób społecznie odpowiedzialny: czy dba o odnawialność zasobów, z których korzysta, jak chroni środowisko, czy reklamuje etycznie, czy i jak dba o pracowników oraz lokalne społeczności. Unilever stoi na czele rankingów firm społecznie odpowiedzialnych, a poprzez swoje marki prowadzi wiele akcji o charakterze pro-społecznym.
Już od kilku lat Unilever umieszcza logotyp firmowy na wszystkich opakowaniach swoich produktów. Umieszczenie logotypu w reklamie telewizyjnej to kolejny krok, którego celem jest przybliżenie firmy konsumentom. Oprócz telewizji, rozważane jest też użycie innych mediów dla reklam marek z logotypem firmy.
(Maja Święcka)
tagi: Unilever ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...