„Tak jak w zeszłym roku wśród najpopularniejszych wakacyjnych, ale jednocześnie typowo sezonowych owoców, znalazły się truskawki oraz borówki. Zaskoczeniem natomiast jest wyraźny wzrost zainteresowania kupnem pomarańczy w lecie. Zwykle ich popularność jest bardziej zauważalna zimą. W grudniu ubiegłego roku wzrost dodań pomarańczy na listy zakupów wyniósł 73% (względem danych z sierpnia). Tym bardziej będziemy z ciekawością monitorować sytuację podczas nadchodzącej zimy" — mówi Małgorzata Olczak, Head of Sales w Listonic.
Od stycznia 2023 roku do sierpnia 2023 łączne zainteresowanie zakupem analizowanych owoców wśród użytkowników aplikacji Listonic było wyższe o 9% względem analogicznych miesięcy r/r.tagi: owoce , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W maju br. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...