Dla użytkowników gaming to satysfakcjonująca cyfrowa rozrywka, dla firm to natomiast coraz częściej innowacyjny kanał dotarcia do młodszej grupy docelowej. Marka Hochland postanowiła wykorzystać naturalne dla młodych ludzi środowisko, czyli świat gier, i poprzez zabawę w cyfrowym świecie Roblox zaprosić ich do wsparcia szczytnej idei, jaką jest ufundowanie potrzebującym dzieciom ciepłych posiłków w ramach wsparcia Programu Pajacyk.
Wejdź do Roblox Good Town i podziel się tym, co dobre!
Roblox to nie tyle klasyczna gra gotowa do zainstalowania na dysku, co otwarta darmowa wirtualna platforma do tworzenia własnych produkcji. Z czasem stała się ona miejscem spotkań w sieci, w którym młodzi ludzie mogą się umówić i wspólnie wziąć udział w wybranej przez siebie grze. Celem projektu Good Town jest zgromadzenie zaangażowanych społecznie marek, które w swojej filozofii nie zapominają o aspekcie CSR, a dążąc do harmonijnego rozwoju, pamiętają o przyrodzie i człowieku. Hochland będzie w niej promować empatię wobec drugiego człowieka i pomoc potrzebującym w ramach Programu Pajacyk.
- W Krainie Hochland w Good Town użytkownik będzie mógł wykonywać różnego rodzaju zadania, takie jak dbanie o gospodarstwo obejmujące uprawę warzyw i owoców, opiekę nad krową oraz przekształcanie mleka w pyszne sery Hochland. Następnie gracze z tych produktów będą przygotowywać kanapki – do tego celu powstał specjalny Kanapkowóz Hochland. Za każde zrealizowane zamówienie, na miejscu lub z dostawą, użytkownicy będą otrzymywać punkty - Hochland Coiny, które będą mogły zostać wymienione na realne wsparcie dla potrzebujących. Każdy gracz pracuje na swój wynik, ale pomoc to cel wspólny. Wszyscy gracze będą zbierać punkty, żeby ufundować 2000 ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk. W ten sposób, poprzez grę i zabawę w sferze wirtualnej, można czynić dobro w rzeczywistości – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager w Hochland Polska.
tagi: Hochland , Roblox , gaming , Akcja Pajacyk , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...