Z rynku FMCG

Uwielbiam.pl – Ruszył nowy kanał na TikToku od marek FOOD Grupy Maspex

Wtorek, 26 września 2023
Marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek wystartowały z nowym kanałem kulinarnym na platformie TikTok. Na kanale Uwielbiam.pl można znaleźć nie tylko sprawdzone przepisy, ale także mnóstwo humoru i dobrej zabawy w towarzystwie znanych influencerów Damiana Tkaczuka oraz Foxx.gotuje.
Wykorzystując nieograniczony potencjał tematu gotowania na platformie TikTok, marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek, łączą siły na wspólnym kanale o nazwie – Uwielbiam.pl. Nowy projekt od marek FOOD Grupy Maspex, ma za zadanie dotrzeć do młodszych konsumentów, a także być swoistą „kopalnią pomysłów” na to, jak gotować pysznie i prosto.

Kanał kulinarny, poza ciekawymi i smacznymi przepisami, ma charakter rozrywkowy. Influencerzy Damian Tkaczuk (https://www.tiktok.com/@damian_tkaczuk) i Foxx.gotuje (https://www.tiktok.com/@foxx.gotuje), będący Ambasadorami nowego kanału kulinarnego, świetnie się uzupełniają. Użytkownicy poznają dzięki nim różne oblicza gotowania – prostego i szybkiego w wykonaniu Damiana i bardziej profesjonalnego z pomocą Foxx’a. Zdecydowanym łącznikiem obu influencerów jest dbałość o jakość i smak. Ambasadorzy kanału zdradzają także sprawdzone kulinarne lifehacki.

Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek to jedne z największych marek w kategorii FOOD w Polsce. Liderzy swoich kategorii i właściciele setek produktów, którzy oferują konsumentom pyszne, jakościowe i proste rozwiązania na posiłki każdego dnia, różne okazje i przez cały rok. Co więcej – produkty są komplementarne i wspólnie mogą tworzyć całościowe dania.

Link do kanału: https://www.tiktok.com/@uwielbiam.pl
Agencja reklamowa: Space Cat Industries



Źródło: Grupa Maspex
Fot: mat. prasowe


tagi: Uwielbiam.pl , FOOD , Grupa Maspex , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,