Wykorzystując nieograniczony potencjał tematu gotowania na platformie TikTok, marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek, łączą siły na wspólnym kanale o nazwie – Uwielbiam.pl. Nowy projekt od marek FOOD Grupy Maspex, ma za zadanie dotrzeć do młodszych konsumentów, a także być swoistą „kopalnią pomysłów” na to, jak gotować pysznie i prosto.
Kanał kulinarny, poza ciekawymi i smacznymi przepisami, ma charakter rozrywkowy. Influencerzy Damian Tkaczuk (
https://www.tiktok.com/@damian_tkaczuk) i Foxx.gotuje (
https://www.tiktok.com/@foxx.gotuje), będący Ambasadorami nowego kanału kulinarnego, świetnie się uzupełniają. Użytkownicy poznają dzięki nim różne oblicza gotowania – prostego i szybkiego w wykonaniu Damiana i bardziej profesjonalnego z pomocą Foxx’a. Zdecydowanym łącznikiem obu influencerów jest dbałość o jakość i smak. Ambasadorzy kanału zdradzają także sprawdzone kulinarne lifehacki.
Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek to jedne z największych marek w kategorii FOOD w Polsce. Liderzy swoich kategorii i właściciele setek produktów, którzy oferują konsumentom pyszne, jakościowe i proste rozwiązania na posiłki każdego dnia, różne okazje i przez cały rok. Co więcej – produkty są komplementarne i wspólnie mogą tworzyć całościowe dania.
Link do kanału:
https://www.tiktok.com/@uwielbiam.pl Agencja reklamowa: Space Cat Industries
Źródło: Grupa Maspex
Fot: mat. prasowe