Kampanie i Promocje

Czas na lato z orzeźwiającym Frescato

Piątek, 28 maja 2010
Jedna z największych marek wina w Polsce - Carlo Rossi - typuje na hit Lata 2010 nowe orzeźwiające czerwone wino Carlo Rossi Rosso Frescato. Ten rodzaj win orzeźwiających, szczególnie popularny w okresie letnim w krajach zachodniej i południowej  Europy,  ma obecnie duże szanse stać się również przebojem w Polsce, jak wynika z raportu „Kobieta Frescato".

Raport „Kobieta Frescato" opisuje najchętniej wybierane przez kobiety formy letniego wypoczynku oraz ich preferencje smakowe. Jak się okazuje gusta smakowe Polaków w ciągu ostatnich lat zaczęły ulegać zmianom. Coraz częściej wybierane są lekkie, urozmaicone potrawy  z międzynarodowych kuchni, a spośród alkoholi kupowane są lekkie wina.

Tendencja ta jest dobrze widoczna szczególnie wśród kobiet, gdyż one przede wszystkim szukają win lekkich (49%), orzeźwiających (43%) oraz pasujących na każdą okazję (45,5%), które są doskonałe latem zarówno w formie aperitifu jak również dodatku do posiłku. Tym samym duże szanse na przebój tegorocznego lata zyskuje orzeźwiające czerwone wino Carlo Rossi Rosso Frescato.

W nadchodzącym sezonie letnim większość Polek korzystając z ładnej pogody będzie
z pewnością szukała chwil na odpoczynek lub relaks, np. podczas lunchu, pikników oraz spotkań z przyjaciółmi na przyjęciu w ogrodzie. Wymienione formy wypoczynku warunkują jednocześnie dobór odpowiednich napojów zarówno chłodzących jak i orzeźwiających.

I właśnie te dwie cechy łączy w sobie unikalne na polskim rynku czerwone Carlo Rossi Rosso Frescato. Podawane jako schłodzone ujawnia spotęgowany efekt orzeźwiający oraz wyrazisty smak świeżych owoców. Wino to odbierane jest jako prawdziwie lekkie o delikatnie półsłodkim charakterze i niższej zawartości alkoholu co czyni je idealnym napojem na lato.

„Wina z gatunku orzeźwiających są szczególnie popularne latem w krajach zachodniej i południowej Europy, gdyż są tam traktowane jako naturalny lekki, chłodzący drink doskonały na  upały. Duża popularność w Polsce filmów oraz powieści nasyconych subtelnym klimatem m.in. Toskanii, Hiszpanii, Francji sprawiła, że pojawiła się również u nas liczna grupa kobiet zafascynowanych stylem życia tamtejszych mieszkańców i zarazem będąca potencjalnie chętna do spróbowaniem jednego z nieodłącznych elementów ich kultury jakim jest picie wina. Naszym zdaniem w grupie tej znajdują się  przede wszystkim kobiety otwarte na nowe doznania i smaki, lubiące podróże, wypoczynek na świeżym powietrzu oraz spotkania w gronie przyjaciół" - mówi Andrzej Studziński, kierownik marki Carlo Rossi.

INFORMACJA HANDLOWA

(Monika Dawiec)

tagi: Carlo Rossi ,