Drogeria

Porządki z SIDOLUX® z okazji 30-lecia marki

Piątek, 22 września 2023
Marka SIDOLUX® wspiera Polaków w sprzątaniu już 30 lat i z okazji swojego jubileuszu rozpoczyna działania komunikacje pod hasłem „Dobrze się sprząta razem!”. Oprócz działań PR-owych planowane są publikacje raportu przygotowanego wraz z agencją badawczą IRCenter.
Z przeprowadzonych badań dowiadujemy się, jakie zmiany zaszły w podziale obowiązków domowych na przestrzeni lat. W kampanii udział weźmie ambasador marki SIDOLUX® – Ula „Pedantula” Chincz, która na swoim kanale na YouTube podczas rozmów z polskimi rodzinami, przybliży podejście do sprzątania. Kampania „Dobrze się sprząta razem!” będzie szeroko komunikowana między innymi w social mediach, gdzie zaplanowane są działania z influencerami. Przez ten czas zaszły ogromne zmiany w podejściu do samej czynności sprzątania. Zmienił się również podział obowiązków w domach przy sprzątaniu, dlatego marka SIDOLUX® w kampanii opartej na przeprowadzonych badaniach ma na celu pokazać i przekonać, że warto sprzątać razem i dzielić się domowymi obowiązkami. Dodatkowo marka SIDOLUX® ułatwia to zadanie oferując produkty do codziennego dbania o dom – skuteczne i pięknie pachnące, tak aby nadać sprzątaniu nowy wymiar przyjemności.



tagi: SIDOLUX , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,