Marka SIDOLUX® wspiera Polaków w sprzątaniu już 30 lat i z okazji swojego jubileuszu rozpoczyna działania komunikacje pod hasłem „Dobrze się sprząta razem!”. Oprócz działań PR-owych planowane są publikacje raportu przygotowanego wraz z agencją badawczą IRCenter.
Z przeprowadzonych badań dowiadujemy się, jakie zmiany zaszły w podziale obowiązków domowych na przestrzeni lat. W kampanii udział weźmie ambasador marki SIDOLUX® – Ula „Pedantula” Chincz, która na swoim kanale na YouTube podczas rozmów z polskimi rodzinami, przybliży podejście do sprzątania. Kampania „Dobrze się sprząta razem!” będzie szeroko komunikowana między innymi w social mediach, gdzie zaplanowane są działania z influencerami. Przez ten czas zaszły ogromne zmiany w podejściu do samej czynności sprzątania. Zmienił się również podział obowiązków w domach przy sprzątaniu, dlatego marka SIDOLUX® w kampanii opartej na przeprowadzonych badaniach ma na celu pokazać i przekonać, że warto sprzątać razem i dzielić się domowymi obowiązkami. Dodatkowo marka SIDOLUX® ułatwia to zadanie oferując produkty do codziennego dbania o dom – skuteczne i pięknie pachnące, tak aby nadać sprzątaniu nowy wymiar przyjemności.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.