„Tytuł „Serowy Król” - Nagroda Konsumentów - otrzymały cieszące się dużą popularnością na rynku – sery topione w plastrach (złoty ementaler, gouda, cheddar, tost, z szynką, gouda bez laktozy). Natomiast „HIT Serowy” w kategorii serów topionych przyznano Złotemu Ementalerowi pakowanemu w formie kostki, krążka i plastrów. - Nagrody te są dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem doskonałej jakości naszych produktów, uznaniem nie tylko przez Ekspertów, ale także przez Konsumentów, bo to właśnie oni samodzielnie wybierali laureatów jednej z nagród" - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w SERTOP sp. z o.o.
tagi: Sertop , Festiwal Serów w Olsztynie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...