„Tytuł „Serowy Król” - Nagroda Konsumentów - otrzymały cieszące się dużą popularnością na rynku – sery topione w plastrach (złoty ementaler, gouda, cheddar, tost, z szynką, gouda bez laktozy). Natomiast „HIT Serowy” w kategorii serów topionych przyznano Złotemu Ementalerowi pakowanemu w formie kostki, krążka i plastrów. - Nagrody te są dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem doskonałej jakości naszych produktów, uznaniem nie tylko przez Ekspertów, ale także przez Konsumentów, bo to właśnie oni samodzielnie wybierali laureatów jednej z nagród" - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w SERTOP sp. z o.o.
tagi: Sertop , Festiwal Serów w Olsztynie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group osiągnęła 29,6 mln...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i SYNO Poland...