„Tytuł „Serowy Król” - Nagroda Konsumentów - otrzymały cieszące się dużą popularnością na rynku – sery topione w plastrach (złoty ementaler, gouda, cheddar, tost, z szynką, gouda bez laktozy). Natomiast „HIT Serowy” w kategorii serów topionych przyznano Złotemu Ementalerowi pakowanemu w formie kostki, krążka i plastrów. - Nagrody te są dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem doskonałej jakości naszych produktów, uznaniem nie tylko przez Ekspertów, ale także przez Konsumentów, bo to właśnie oni samodzielnie wybierali laureatów jednej z nagród" - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w SERTOP sp. z o.o.
tagi: Sertop , Festiwal Serów w Olsztynie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...