Kampanie i Promocje

Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

Piątek, 15 września 2023
Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown oraz Peanut Butter. Już 15 września rusza konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki”, który idealnie wpisuje się w okres „Back to School”.
Przechwytywanie.JPG

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić ulubione Grześki, wejść na szkolnegrzeszki.pl i opisać swoją największą, najbardziej spektakularną akcję ze szkolnych czasów, albo podzielić się najbarwniejszą uwagą ze szkolnego dzienniczka. Marka Grześki zachęca, aby skupić się na tych wspomnieniach, które do dziś budzą pozytywne skojarzenia i przywołują uśmiech na twarzy. Konkurs startuje 15 września i trwa do 15 października. 

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: 4 vouchery o wartości 5000 zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji ubrań „Bez napinki”, przygotowane we współpracy z kultową łódzką marką „Pan tu nie stał”, która słynie z oryginalnego wzornictwa nawiązującego do PRL-u oraz zabawnych haseł na koszulkach.

Konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki” jest jednym z elementów szerokiej kampanii digitalowej opartej na platformie „Każdy ma swoje grzeszki… Grześki”. Marka współpracuje także z influencerami.

Za egzekucję i koordynację działań komunikacyjnych odpowiada agencja NAV.



Źródło: Colian
Fot: mat. prasowe



tagi: Grześki , Colian , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,