Müllermilk jest przygotowany na bazie pełnego mleka. To smaczny i orzeźwiający napój, który może przypaść do gustu zarówno zwolennikom mleka, jak i soczystych owoców. Ze względu na swoje właściwości może być pity, nie tylko na drugie śniadanie, czy podwieczorek, ale sprawdzi się także jako zdrowa przekąska np. po treningu, na pikniku, na plaży, czy wlaśnie podczas rodzinnych chwil, jak te spędzone w Zoo podczas Dnia Dziecka.
Wprowadzenie nowego smaku jest wspierane działaniami marketingowymi. Akcja podczas wyjątkowego weekendu z okazji Dnia Dziecka w warszawskim ZOO jest jednym z działań promocyjnych wspierających wprowadzenie produktu na rynek.
Müllermilk to produkt w wyróżniającej się i poręcznej butelce, który można pić zawsze i wszędzie. Dlatego niezależnie, jakie miejsce wybierzemy, spotkanie z Müllermilk to wyjątkowa przyjemność dla naszych zmysłów, przyjemność, która możemy odnaleźć w 6 smakach Müllermilk: Czekoladowym, Pistacjowo - Kokosowym, Bananowym, Waniliowym, Truskawkowym i Malinowym.
Przekonać się będzie można o tym już w sobotę, 29 maja od 9.00 podczas wizyty w ogrodzie zoologicznym w Warszawie.
(Maja Święcka)
tagi: Müller ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...