Müllermilk jest przygotowany na bazie pełnego mleka. To smaczny i orzeźwiający napój, który może przypaść do gustu zarówno zwolennikom mleka, jak i soczystych owoców. Ze względu na swoje właściwości może być pity, nie tylko na drugie śniadanie, czy podwieczorek, ale sprawdzi się także jako zdrowa przekąska np. po treningu, na pikniku, na plaży, czy wlaśnie podczas rodzinnych chwil, jak te spędzone w Zoo podczas Dnia Dziecka.
Wprowadzenie nowego smaku jest wspierane działaniami marketingowymi. Akcja podczas wyjątkowego weekendu z okazji Dnia Dziecka w warszawskim ZOO jest jednym z działań promocyjnych wspierających wprowadzenie produktu na rynek.
Müllermilk to produkt w wyróżniającej się i poręcznej butelce, który można pić zawsze i wszędzie. Dlatego niezależnie, jakie miejsce wybierzemy, spotkanie z Müllermilk to wyjątkowa przyjemność dla naszych zmysłów, przyjemność, która możemy odnaleźć w 6 smakach Müllermilk: Czekoladowym, Pistacjowo - Kokosowym, Bananowym, Waniliowym, Truskawkowym i Malinowym.
Przekonać się będzie można o tym już w sobotę, 29 maja od 9.00 podczas wizyty w ogrodzie zoologicznym w Warszawie.
(Maja Święcka)
tagi: Müller ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...