Advertisement

Nowości

Innowacja od Well Well – Tofu Panierowane

Wtorek, 12 września 2023
Well Well, marka specjalizująca się w spożywczych produktach roślinnych, wprowadza na rynek innowacyjny produkt o szerokim zastosowaniu – wygodne w przygotowaniu Tofu Panierowane.
„Jeszcze kilka lat temu tofu kojarzyło się nam najczęściej z neutralnym w smaku kawałkiem bloku sojowego. Choć miłośnicy kuchni wegetariańskiej i wegańskiej byli zaznajomieni z tym produktem, to jednak była to stosunkowo wąska grupa konsumencka niewyczerpująca jeszcze w pełni gigantycznego potencjału tofu, który właśnie odkrywamy przed nowymi konsumentami.” mówi Anna Malinowska, Dyrektor Rozwoju Produktów Roślinnych CPF Poland, multifoodowej grupy, do której należy marka Well Well.

„Polacy coraz częściej wybierają tofu, które dzięki swojej uniwersalności, wdzięcznej teksturze i smakowi ciekawie łączy z szeroką gamą przypraw, warzyw oraz innych składników. Podobną sytuację obserwowaliśmy przy okazji hummusu, który pokochały polskie podniebienia. Z początku był to produkt, który nabywaliśmy okazjonalnie i raczej gościnnie przebywał w naszych lodówkach, a dziś patrząc na udział hummusu w rynku jest już zdecydowanie rezydentem. Korzystamy z niego w różnych kombinacjach smakowych i na różne okazje. Tak samo jest z tofu i my w tym pomagamy” wskazuje Agata John, Brand Manager marki Well Well.

„Patrząc na nasze dotychczasowe portfolio, wprowadziliśmy na rynek klasyczne tofu, bez dodatków, ale również tofu w marynatach i tofu sałatkowe. Czujemy się ekspertami w tym temacie. Zachęceni pozytywnym odbiorem, wprowadzamy na rynek absolutną nowość, którą śmiało możemy określić innowacją, jaką jest Tofu Panierowane. Inspiracją były dla nas przyzwyczajania kulinarne Polaków, ale również trendy, które uważanie monitorujemy. Chcemy podkreślić, że tofu, to nie tylko lubiana przez Polki i Polaków kuchnia azjatycka, ale także bardziej klasyczne, polskie czy europejskie smaki.” dodaje Anna Malinowska.

Małe, delikatne kostki tofu w panierce, można szybko podgrzać w piekarniku lub na patelni i dodać do sałat, wrapa, dania z ryżu, makaronu lub kaszy. Tofu Panierowane serwowano, z sukcesem, na przyjęciach koktajlowych, jako tzw. fingerfood (jednokęsowiec). Miłośnicy przekąsek przygotowywanych podczas wieczorów filmowych również będą zadowoleni, bo Tofu Panierowane może być smaczną alternatywą dla popcornu. Sprawdzi się przy okazji wielu okazji, dań, przepisów i kategorii wiekowych, które wskazywali uczestnicy paneli degustacyjnych organizowanych przez dział NPD Well Well.

„Bardzo się cieszymy, że ułatwiamy przygotowanie ciekawego, unikalnego dania o wielu zastosowaniach.” podsumowuje Agata John, Brand Manager marki Well Well.

Od września Tofu Panierowane dostępne jest w sieci Lidl.  



Źródło: CPF Poland
Fot: mat. prasowe



tagi: Well Well , Tofu Panierowane , innowacje , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,