Z rynku FMCG

Biedronka z Nadzieją po dobry wynik w Albanii

Piątek, 08 września 2023
Już w najbliższą sobotę młodzi polscy piłkarze z reprezentacji Polski dzieci z domów dziecka udadzą się do Albanii, by wspomóc seniorską reprezentację naszego kraju w kluczowym meczu eliminacji do mistrzostw Europy. To nagroda specjalna, którą przygotowała sieć Biedronka razem z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Biedronka jest jednocześnie głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Dzieci z Domów Dziecka oraz Oficjalnym Sponsorem i Dostawcą Warzyw i Owoców dla Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
Młodzi piłkarze, reprezentujący Polskę na sierpniowych Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka, zajęli kolejny raz miejsce na podium. Tegoroczne Mistrzostwa organizowane przez Stowarzyszenie "Nadzieja Na Mundial" ukończyli na trzecim miejscu, pokonując w meczu o brązowy medal Bośnię i Hercegowinę 6:1. Ich zmaganiom na stadionie Legii w Warszawie przyglądał się wtedy sam Fernando Santos, selekcjoner seniorskiej reprezentacji Polski.

Młodzi piłkarze rewanżują się starszym kolegom głośnym dopingiem. Byli obecni już na trybunach meczu Polska – Wyspy Owcze na Stadionie Narodowym, a teraz przeżyją wielką przygodę, jaką jest towarzyszenie najlepszym polskim piłkarzom w ich zmaganiach na wymagającym terenie w Albanii. Młodzi gracze udadzą się tam tym samym samolotem, co seniorska kadra pod wodzą Fernando Santosa.


Sieć Biedronka wspiera Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka od samych narodzin tej idei, od 2018 roku jako sponsor główny obu imprez. Tym bardziej się cieszymy, że w tym roku, dzięki pełnemu wsparciu ze strony kierownictwa PZPN i naszej wieloletniej współpracy, reprezentanci Polski, brązowi medaliści Mistrzostw Świata, polecą do Albanii oglądać zapewne najważniejszy mecz pierwszej reprezentacji w tych eliminacjach - mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka – Dla tych dzieciaków to nagroda najlepsza ze wszystkich, bo piłka nożna jest ich motorem napędowym, a gra w koszulce z orzełkiem na piersi - marzeniem numer jeden w sportowym życiu.

Największa sieć handlowa w Polsce jest oficjalnym sponsorem Reprezentacji już od ponad 13 lat. Wspiera polskich piłkarzy i piłkarki oraz reprezentacje młodzieżowe. Biedronka i PZPN rozszerzyły współpracę, nie tylko jeśli chodzi o nowe produkty adresowane do osób uprawiających sport, ale także w działaniach, które pomagają krzewić i docenić sportowego ducha rywalizacji wśród młodzieży. Niedzielny mecz z Albanią to jeden z kluczowych pojedynków piłkarskich naszej kadry w tym roku, a połączona siła naszych dwóch reprezentacji piłkarskich pozostawia nam nadzieję na bardzo dobry występ.



Źródłó: Biedronka
Fot: mat. rasowe



tagi: Biedronka , Albania , Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Dzieci z Domów Dziecka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,