Kasy samoobsługowe, 780 m2 powierzchni handlowej oraz strefa odpieku pieczywa – to tylko wybrane nowości czekające na mieszkańców Bełchatowa w pierwszym w mieście sklepie Netto Polska powstałym przy ul. Ludwikowskiej 94 i oferującym art. spożywcze oraz szeroki wybór produktów non-food. To pierwsza placówka sieci w mieście i ponad 40. w województwie łódzkim.
Nowy sklep to m.in. strefa odpieku
Sklep w Bełchatowie powstał zgodnie z założeniami konceptu Netto 3.0. Zakłada on zapewnienie klientom maksymalnego komfortu i wygody robienia zakupów oraz skupienie się na rozwiązaniach korzystnych dla środowiska naturalnego. Sklep w Bełchatowie to 780 m2 nowoczesnej powierzchni handlowej. Klienci zastaną w nim szerokie alejki ułatwiające poruszanie się po sklepie, wygodny i intuicyjny rozkład produktów w sali sprzedażowej czy strefę odpieku pieczywa oferującą duży wybór jeszcze ciepłego i świeżego pieczywa, m.in. chlebów, bułek, słodkich i słonych przekąsek. Pieczywo będzie odpiekane na miejscu. Z myślą o kupujących powstały również stanowiska z kasami samoobsługowymi, które są łatwe i wygodne w obsłudze, a przy tym pozwalają zaoszczędzić czas.
Bełchatowskie Netto oferuje klientom nowoczesne wnętrza w typowym dla sieci skandynawskim stylu, których cechą charakterystyczną są naturalne materiały użyte do wykończenia wnętrz. Eleganckie, ciemne ściany uzupełniono drewnianym wykończeniem sklepowych półek, wiklinowymi kloszami lamp w strefie zieleniaka i stonowanym oświetleniem. Czas spędzany na zakupach ma umilać nastrojowa muzyka puszczana w tle.
- Jesteśmy przekonani, że sklep w Bełchatowie to więcej niż miejsce robienia zakupów. To przestrzeń, w której nasi klienci odkryją nową jakość i komfort kupowania. Szeroka oferta produktów, świeże warzywa i owoce z Zieleniaka czy ciepłe pieczywo w strefie odpieku to tylko część wyjątkowej oferty czekającej na klientów w nowym Netto. Poza wysokiej jakości produktami, stawiamy na pozytywne doświadczenia, funkcjonalność a także estetykę. Cieszymy się z możliwości przedstawienia siebie i naszej oferty mieszkańcom Bełchatowa - zaznacza Patrycja Kamińska, PR Manager sieci Netto Polska.
Ekologiczne rozwiązania
W bełchatowskim Netto, sieć postawiła na energooszczędne oświetlenie LED, co ograniczy zużycie energii elektrycznej, a co za tym idzie – zredukuje ślad węglowy. Możliwość sterowania oświetleniem pozwala na regulowanie natężenia oświetlenia, co wraz z przeszklonymi fasadami przekłada się na możliwość maksymalnego wykorzystania światła naturalnego. Dach dyskontu został już przystosowany pod montaż paneli fotowoltaicznych. Sklep został wyposażony w wózki wykonane z materiałów z recyklingu, do produkcji których wykorzystuje się zużyty plastik, np. butelki czy opakowania po nabiale. Co więcej, Netto w Bełchatowie to nowoczesne wnętrza w typowym dla sieci skandynawskim stylu, którego cechą charakterystyczną są naturalne materiały użyte do wykończenia wnętrz.
Powitalna akcja handlowa
Otwarcie pierwszego sklepu sieci Netto w Bełchatowie wiąże się także ze specjalną ofertą obejmującą produkty spożywcze oraz asortyment non food, która obowiązuje od czwartku do soboty. Dodatkowo w sobotę, 9 września, na klientów będą czekały atrakcje dla całej rodziny, takie jak: koło szczęścia – specjalnie zorganizowana loteria, w której nagrodami będą drobne upominki i darmowe produkty. Dodatkowo na przybyłych czekać będą kolorowanki dla najmłodszych, darmowa kawa, a całemu wydarzeniu będzie towarzyszyć oprawa muzyczna.
Sklep Netto przy ul. Ludwikowskiej 94 będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.