Nowości

Chrupersy od Lubelli chrupią najbardziej

Wtorek, 05 września 2023
Lubella rozpoczyna drugi flight kampanii wizerunkowej promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz chrupiącą grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
Osią kampanii jest stworzona przez markę na platformie Roblox gra – Chrupersy Arena. To chrupiące uniwersum, które zaprasza wszystkie dzieciaki kochające gaming do rywalizacji na trzech mapach wypełnionych chrupiącymi zadaniami. Każdy ze światów swoim charakterem odpowiada unikalnemu stylowi bohaterów z opakowań Chrupersów.

W drugiej odsłonie kampanii, Chrupersy od Lubelli również pokażą, że w chrupaniu nie mają sobie równych. Wykorzystane zostaną kanały digital (m.in. YouTube, TikTok) oraz promocja w grach, a także szerokie działania z influencerami (YouTube, TikTok, Twitch).  

Kreacje stworzone na potrzeby kampanii nawiązują do świata gamingu i stylistyki gry Chrupersy Arena. Nie mogło w nich także zabraknąć bohaterów z opakowań - Chrupczoka, Cynamony i Ryża.

Lubella Chrupersy są dostępne w trzech pysznych smakach: czekoladowym, cynamonowym i ryżowym.
Chrupersy_Lubella_Packshot.jpg
Agencja: Plej, Game Changer, Piloci Studio

Dom mediowy: Starcom

Linki do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=vKp8ykMopWs
https://www.youtube.com/watch?v=2MakZKTEUu4
https://www.youtube.com/watch?v=eIZ3a9NSIZg
Link do Chrupersy Arena: https://www.roblox.com/games/13470737148/Chrupersy-Arena


Źródło: Maspex


tagi: Chrupersy , Lubella , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,