W piątek 1 września w Spa Hotelu Splendor **** w Lubeni odbyła się kolejna odsłona Dnia Handlowca - wydarzenia o charakterze targowym, zorganizowanego przez rzeszowski oddział Specjału, firmę Ren oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Rabat Detal, Livio. W części handlowej wzięło udział ponad 140 wystawców. Atrakcyjność oferty dla detalistów zaowocowała kolejnym rekordem sprzedaży.
Co roku we wrześniu GK Specjał, sieci franczyzowe oraz inne spółki należące do Grupy spotykają się z klientami i producentami w ramach Dnia Handlowca, który realizowany jest w **** obiekcie którego właścicielem jest spółka NASZ SKLEP. Wydarzenie jest okazją do realizacji zamówień, a przede wszystkim korzystania ze specjalnych ofert i promocji, a także sprzyja wymianie doświadczeń. Dodatkowo to możliwość poznawania i degustowania nowych produktów. Część handlowa odbyła się w namiocie eventowym, natomiast na degustację wykorzystano okoliczny plener. Jednocześnie na terenach zielonych przy hotelu Splendor obywał się Piknik Rodzinny z mnóstwem atrakcji dla dzieci jak aqua zorbing, dmuchańce, tyrolkę, strzelnica, tor pontonowy. Hotel Splendor w ofercie posiada również Alpaki które były dodatkową atrakcją. Dzień handlowca odwiedziło ponad 1000 klientów.
Najlepsza oferta dla klientów
Część handlowa rozpoczęła się o godzinie 12:00, a w jej trakcie ponad 140 producentów prezentowało swoje oferty. Klienci mogli dokonywać zakupów z uwzględnieniem promocji i rabatów. I chętnie z nich korzystali zwłaszcza, że promocjom i ofertom targowym towarzyszyły liczne degustacje. W degustacje zaangażowali się producenci m.in. Zakład Mięsny: Matthias, Smak Górno, Szubryt, Łasuch Paweł Matak Karpin, Waldi, Dobrowolscy, Taurus realizując pyszne degustacje swoich wyrobów.
Część wieczorna i wyróżnienia
O godzinie 18:30 rozpoczęła się część wieczorna z udziałem producentów oraz klientów Grupy Kapitałowej Specjał. Zgromadzonych gości przywitał prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz, który w kilku słowach wspomniał o ostatnich wydarzeniach w firmie oraz o rynku i planach krótkookresowych. W trakcie części oficjalnej wręczono wyróżnienia dla klientów, producentów oraz pracowników. Niewątpliwą atrakcją, na którą czekało wielu gości, były loty balonem.
Laureatami zostali:
KLIENCI SPECJAŁ • F.H.U. „BENY” BENEDYKT SIEDLECKI • FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „PLUS-BIS” JÓZEF GONET, ANDRZEJ GONET SP.JAWNA • GMINNA SPÓŁDZIELNIA „SCH” W KAMIENIU • GRUPA HANDLOWA MULTIBRAND SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA JAWNA • JAROSŁAWDIS SP.Z O.O. • PSS „SPOŁEM” STALOWA WOLA
KLIENCI NASZ SKLEP • DELIKATESY JANTAR MAREK PAWEŁKO • FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „DUET” S.C. • GMINNA SPÓŁDZIELNIA „SAMOPOMOC CHŁOPSKA” DOMARADZ • GMINNA SPÓŁDZIELNIA „SAMOPOMOC CHŁOPSKA” W NOWOTAŃCU • GMINNA SPÓŁDZIELNIA HANDLOWO-PRODUKCYJNA W BŁAŻOWEJ • PRZEDSIĘBIORSTWO „SAMRES” ERG. SP.Z O.O.
KLIENCI RABAT DETAL • FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „DIKO” RUSIN KAZIMIERZ
KLIENCI REN • ARGO S.C Anna Korda, Tomasz Korda • EURO MARKET MAREK BARCZAK • GMINNA SPÓŁDZIELNIA „SAMOPOMOC CHŁOPSKA” W GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM
PRODUCENCI WYRÓŻNIENI PRZEZ SPECJAŁ • AVIKO B.V. SP. Z O.O. • CARLSBERG POLSKA SP. Z O.O. • COLIAN SP. Z O.O. • DANONE SP. Z O.O. • STRAUSS CAFE POLAND SP. Z O.O.
PRODUCENCI WYRÓŻNIENI PRZEZ REN • LANTMANNEN
GK SPECJAŁ nagrodziła również pracowników, którzy są filarem i twórcą sukcesu grupy.
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.