Z rynku FMCG

Rusza wrześniowa odsłona parasolowej akcji antyinflacyjnej Carrefour

Poniedziałek, 04 września 2023
Wramach Akcji Antyinflacja Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną akcję zniżkową. Wszyscy użytkownicy aplikacji “Mój Carrefour” przez cały wrzesień br. mogą otrzymać bony promocyjne o łącznej wartości nawet 90 złotych. Wystarczy zrobić zakupy w Carrefour za minimum 100 zł i skorzystać ze zniżek 5%, 10% i 15% na następne zakupy.
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, ceny towarów i usług konsumpcyjnych w lipcu 2023 r. wzrosły o 10,8% względem lipca 2022 roku, a inflacja w sierpniu wyniosła 10,1%. Choć inflacja powoli zaczyna spadać, cena koszyka zakupowego pozostaje praktycznie niezmienna. Wzrost cen, który utrzymuje się w stałym trendzie, wpłynął na zmianę postaw konsumenckich. W rezultacie coraz większa liczba osób poszukuje okazji cenowych oraz rabatów. W trosce o portfele swoich klientów przychodzi Carrefour, który przygotował specjalną akcję dającą konsumentom zniżki na kolejne zakupy. W ten sposób wprost odpowiada na potrzeby konsumentów i ułatwia im codzienne planowanie domowego budżetu.

Jak oszczędzić nawet 90 zł na zakupach?

W ramach kolejnej edycji Akcji Antyinflacja Carrefour Polska umożliwia swoim klientom otrzymanie kuponów rabatowych na kolejne zakupy. Warunkiem jest zrobienie zakupów wraz z aplikacją Mój Carrefour za minimum 100 zł. Za pierwsze zakupy otrzymują oni rabat 5% na następne zakupy, za drugie 10%, a za trzecie 15%. Otrzymany kupon można wykorzystać od 4 do 28 września 2023 r. od poniedziałku do czwartku. Rabat zostanie naliczony do zakupów za minimum 100 zł i maksymalnie 300 zł.

- Promocja 5, 10, 15 to kolejna odsłona naszej flagowej kampanii antyinflacyjnej. Bony promocyjne, które zyskujemy podczas zakupów “nabijają się” automatycznie w aplikacji. To łatwe i przyjemne oszczędzanie, które w dzisiejszych czasach jest wyjątkowo ważne. W trosce o naszych klientów stale dążymy do tego, aby produkty w naszych sklepach były dobrej jakości i w niskiej cenie. Akcja Antyinflacja obejmuje nie tylko okresowe promocje, ale także stałe programy lojalnościowe. Kampania opiera się na 5 ugruntowanych już w naszej sieci filarach, takich jak np. Karta Dużej Rodziny czy Karta Seniora. Wszystkie elementy staramy się stale rozwijać, tak aby odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby naszych konsumentów — mówi Marta Baran, Dyrektor działu zarządzania relacjami z klientem w Carrefour Polska.

Akcja Antyinflacja

W styczniu br. Carrefour zainicjował Akcję Antyinflacja — zestaw pięciu rozwiązań, usprawniających oszczędzanie podczas zakupów. Elementem kluczowym jest poszerzona oferta produktów marki własnej Carrefour oferująca nawet 30% niższe ceny w porównaniu z markowymi odpowiednikami. Znajduje się w niej ponad 4000 artykułów, w tym świeże produkty z linii Jakość z Natury, wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour i wiele innych. Klienci mogą też korzystać z 10% rabatu na weekendowe zakupy za pośrednictwem aplikacji Mój Carrefour oraz wybierać spośród 200 najtańszych produktów marek Simpl i Simpl Choice. Dodatkowo, osoby starsze otrzymują 10% zniżki na wtorkowe, a od sierpnia także czwartkowe, zakupy dzięki Karcie Seniora, a regularne gazetki promocyjne prezentują Super Oferty, obniżając ceny nawet o 50%. Te innowacyjne rozwiązania potwierdzają zaangażowanie Carrefour w zapewnienie korzyści i oszczędności swoim klientom.

Zakupów w ramach akcji można dokonać do 23 września, a kupony otrzymane przy zakupach, wykorzystać do 28 września. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.carrefour.pl/lp-5-10-15.



Źródło: Carrefour


tagi: Carrefour Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,