Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić trzy mleczka smakowe Łaciate, zachować kody z opakowań oraz dowód zakupu. Następnie należy zarejestrować zgłoszenie na stronie grajwlaciate.pl i sprawdzić wygraną.
W loterii biorą udział mleka smakowe Łaciate w loteryjnym i standardowym opakowaniu, zawierające unikalny kod promocyjny w górnej części opakowania. Loteria trwa od 4 września do 29 października 2023 r., a jej regulamin dostępny jest na stronie:
grajwlaciate.pl.
Każdego dnia losowane są dwie nagrody: przenośna konsola do gier Steam Deck, wyposażona w wbudowany ekran dotykowy i kontrolery, a także doładowanie konta Steam o wartości 70 zł (e-kod), umożliwiające kupowanie gier na platformie.
– Loteria jest kontynuacją kampanii marketingowej „Graj w Łaciate”, której celem jest edukacja najmłodszych w kwestii ekologii. W jej ramach w maju powstała zręcznościowa gra online, w której zwierzęta z opakowań mleczek zbierają śmieci porzucone przez ludzi. Kampania jest także okazja do szerszej promocji uwielbianych przez dzieci mleczek smakowych – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Loteria „ Graj w Łaciate” wspierana jest szeroko zakrojoną kampanią digitalową, m.in. poprzez dedykowany landing page, działania na TikToku, w gazetkach promocyjnych online oraz kampanię programmatic. Za jej realizację z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska, Brand Manager marki.
Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe