Nowości

Pełnia smaku VEGETA teraz w nowym opakowaniu!

Czwartek, 31 sierpnia 2023
VEGETA to przyprawa Nr 1 w Europie*, która również w Polsce jest liderem sprzedaży i ikoną kategorii przypraw uniwersalnych. Teraz znajdziemy ją na sklepowych półkach w nowej, odświeżonej szacie graficznej.
Oryginalny smak od 1959 roku

Przyprawa VEGETA od lat króluje w polskich kuchniach i stanowi kulinarną inspirację. Niezależnie od tego, co przygotowujemy – VEGETA pomaga wydobyć z potraw maksimum smaku. To mieszanka przypraw i suszonych warzyw, która podkreśli smak zup, dań warzywnych i mięsnych, duszonych oraz grillowanych – zarówno prostych jak i tych bardziej wyszukanych posiłków.

Nowoczesny wizerunek opakowań VEGETA

Marka VEGETA stale się rozwija, odpowiadając na rosnące wymagania rynku i konsumentów, czego wynikiem jest odświeżenie grafiki opakowań. Bardziej dynamiczny i nowoczesny design jest spójny z dotychczasową szatą graficzną opakowań. Wprowadzone zmiany wyraźniej komunikują informacje produktowe, czyli między innymi dużą zawartość warzyw oraz ilość porcji zawartych w opakowaniu. Zostały wyeksponowane także benefity produktów ważne dla konsumentów, bo VEGETA to produkt odpowiedni dla wegan, niezawierający glutenu, bez dodatku konserwantów i aromatów. Produkty w nowej odsłonie są już dostępne w sklepach.

Vegeta_nowa_szata_graficzna.jpg



*„Na podstawie danych NielsenlQ RMS dla kategorii „Przyprawy suszone (suche)” (zdefiniowanej przez Podravkę) za okres dwunastu miesięcy kończący się we wrześniu 2022 r. dla trzydziestu (30) krajów europejskich (Austria, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria , Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Holandia, Macedonia Północna, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria , Ukraina) całkowity rynek detaliczny według lokalnej specyfiki. Copyright 2023, Nielsen Consumer LLC, all rights reserved.”



Źródło: Podravka Polska
Fot: mat. prasowe


tagi: Podravka Polska , VEGETA , przyprawy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,