Musy owocowe to produkty dżemowe w innowacyjnej formie i opakowaniu, które Herbapol stworzył w oparciu o potrzeby współczesnych konsumentów oraz nowe trendy żywieniowe. Wyróżnia je mnogość kulinarnych zastosowań, wygoda użytkowania, a także lubiane smaki. To sposób na urozmaicenie wielu domowych deserów i dań – nie tylko tych „na słodko”.
Właśnie na tych niezwykle szerokich możliwościach wykorzystania musów w kuchni opiera się nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której udział bierze Daria Ładocha. – W przygotowanych spotach pokazujemy, jak przydatnymi i prostymi w użyciu produktami są musy owocowe Herbapol – mówi Magdalena Mikołajczyk, Brand Managerka w firmie Herbapol-Lublin. – Ułatwiają szybkie przygotowanie wielu smacznych i efektownych potraw. Wystarczy odkręcić mus, przechylić, wycisnąć – i zajadać! W naszej kampanii podsuwamy pomysły na zastosowanie musów, w postaci oryginalnych przepisów stworzonych przez Darię, ale też chcemy zachęcić konsumentów do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni.
Spoty powstałe na potrzeby kampanii będą szeroko emitowane w Internecie – na YouTube, kanałach VOD, a także Facebook oraz Instagram.
Link do materiałów video kampanii „Muśnij sobie!”:
https://www.youtube.com/watch?v=B049GnKejdQ https://www.youtube.com/watch?v=Li8uOkKwSWc https://www.youtube.com/watch?v=UbePaYxHwog Źródło: Herbapol-Lublin
Fot: mat. prasowe